جلسات نقد و اجرای موسیقی نوگرایانه فلوت در تماشاخانه عباس جوانمرد برگزار می‌شود

جلسات نقد و اجرای موسیقی نوگرایانه فلوت در تماشاخانه عباس جوانمرد برگزار می‌شود

جلسات نقد و اجرای موسیقی نوگرایانه فلوت:

کلاریز کشاورز در خانه تئاتر

چهارشنبه ۲۶ تیرماه اولین جلسه نشست‌های الف با رویکرد نقد و اجرای موسیقی نوگرایانه فلوت توسط انجمن موسیقی خانه تئاتر  برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روابط عمومی خانه تئاتر نوشت: این جلسه با اجرای فلوت توسط کلاریز کشاورز همراه خواهد بود و قطعاتی از محمد امین شریفی، روزبه رفیعی، مهدی خیامی و نیما عطرکار روشن اجرا خواهد شد.

این برنامه چهارشنبه ۲۶ تیرماه سال جاری از ساعت ۱۹ در تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر با حضور آذین موحد، مانی جعفرزاده و سینا موسوی فرد برقرار خواهد بود.

ورود برای علاقمندان آزاد و رایگان است.

جلسات نقد و اجرای موسیقی نوگرایانه فلوت

درباره تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر

طبق آئین نامه تماشاخانه عباس جوانمرد، شورای هنری این تماشاخانه  متشکل از مدیرعامل خانه تئاتر، نماینده هیات مدیره مرکزی و سه چهره شناخته شده تئاتری به انتخاب هیات مدیره مرکزی خانه تئاتر است که در نهایت این شورا با ترکیب زیر مصوب شد:

شهرام گیل آبادی(مدیرعامل خانه تئاتر)، رویا تیموریان (مدرس و بازیگر پیشکسوت تئاتر)، سهراب سلیمی (کارگردان و پژوهشگر تئاتر)، رضا مهدی زاده(مدرس و طراح صحنه و لباس تئاتر) و حمیدرضا نعیمی(نماینده هیئت مدیره).

درباره موسسه خانه کتاب

«خانه کتاب» موسسه‌ای غیرانتفاعی و غیردولتی است که با هدف ارایه اطلاعات در زمینه کتاب‌های منتشر شده در ایران از سال ۱۳۷۲ آغاز به کار کرده است و پایگاه اینترنتی آن به منظور در دسترس قرار دادن اطلاعات کتاب‌ها درسال ۱۳۷۷ تأسیس شده است.

مشخصات کتاب‌شناختی تمام کتاب‌هایی که در کشور منتشر می‌شود، به انضمام معرفی کوتاه، تصویر روی جلد و نیز تصویر صفحات نخستین هر کتاب (تا قبل از متن اصلی)، دو روز پس از اخذ مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این پایگاه ثبت می‌گردد.

پایان پیام

کد خبر : 126199 ساعت خبر : 12:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=126199
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات