حسین زمان بعد از ۱۷ سال کنسرت برگزار می‌کند؛ آیا باز هم کنسرت او لغو خواهد شد؟

حسین زمان بعد از ۱۷ سال کنسرت برگزار می‌کند؛ آیا باز هم کنسرت او لغو خواهد شد؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی مجوز کنسرت حسین زمان صادر شد. حسین زمان خواننده‌ای که از چندین سال پیش مجوزی برای برگزاری کنسرت دریافت نکرده بود، با اعلام رسمی سامانه فروش اینترنتی بلیت کنسرت‌ها قرار است روز سوم مرداد ماه اولین کنسرت خود را به رهبری ارکستر صابر جعفری بعد از ۱۷ سال توقف در فعالیت‌ها در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار کند.

البته اگرچه هنوز جزئیات بیشتری از برگزاری این کنسرت منتشر نشده، اما به طور حتم صدورمجوز برای خواننده‌ای که از سال‌ها پیش موفق به دریافت مجوز اجرای برنامه نشده بود می‌تواند از نکات جالب توجه کنسرت‌های موسیقی پاپ طی ماه‌های اخیر باشد.

کنسرت حسین زمان
کنسرت حسین زمان

سایت‌های معروف فروش بلیت کنسرت بنر مربوط به کنسرت حسین زمان را نصب کردند و تاریخ سوم مرداد را بر روی آن درج کردند.

«شب دلتنگی – ۱۳۷۶»، «فصل آشنایی – ۱۳۷۷»، «قصه شب- ۱۳۷۸»، «شاپرک – ۱۳۷۹»، «مشق عشق – ۱۳۸۰»، «قصه نگفته – ۱۳۸۵» و «قرار عاشقی- ۱۳۸۸» آلبوم‌هایی هستند که از سوی این خواننده در بازار موسیقی منتشر شده است.

حسین زمان (زادهٔ ۱۸ مرداد ۱۳۳۸ در تهران) هنرمند و خواننده ایرانی است.

در ۱۸ مرداد ۱۳۳۸ در شهر تهران به دنیا آمد. پس از اتمام تحصیلات متوسطه در تهران و اخذ دیپلم ریاضی از دبیرستان خوارزمی در سال ۱۳۵۶، به دانشگاه راه یافت و در رشتهٔ مهندسی الکترونیک در دانشگاه صنعتی اصفهان به تحصیل پرداخت.

او همچنین به عنوان معاون طرح و برنامه و نیز عضو هیئت علمی پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف به فعالیت‌های اجرایی و تدریس در جزیره کیش مشغول بود که از ادامه تدریس و فعالیت‌های هنری او جلوگیری به عمل آمد.

حسین زمان سرانجام سال گذشته پس از ۱۶ سال در مهر ماه ۱۳۹۷ برای ۳ قطعه از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت کرد.

و حالا بعد از ۱۷ سال در روز پنجشنبه سوم مرداد دو سانس در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد اجرا خواهد کرد.

پایان پیام

کد خبر : 125108 ساعت خبر : 9:42 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=125108
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات