دومین نمایشگاه گروهی عکس تئاتر ثمرنگار در گالری آریانا برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه گروهی عکس تئاتر ثمرنگار برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه گروهی عکس تئاتر «ثمرنگار»

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دومین نمایشگاه گروهی عکس تئاتر ثمرنگار به‌کیوریتوریِ محمدرضا ژیان؛ مدرس و کارگردان تئاتر و موسس جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر برگزار می‌شود.

المیرا مجابی، مریم رحمانی، نیلوفر آستا، مریم جعفری، مریم اصلانی، ریحانه جعفری‌راد، هانیه یاوری، م‍ژگان شریفی، زهره ضیایی، سمانه جویا، شهرزاد شعبانی، مهسا کلاهدوز، وحید مشایخی، محمدعلی افروزی، افشین امیری، علی طهماسبی، ایمان صفرآبادی فراهانی و رضا مظفری‌منش؛ عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند که آثار برگزیده و منتخب آنها از نمایش‌های مختلف، به‌رویِ دیوار گالری «آریانا» خواهد رفت.

محمدرضا ژیان بااشار‌ه‌به‌اینکه ‌قرار بود تا این رویداد فرهنگی به‌دبیریِ سارا مفتح برگزار شود، گفت: «ایشان بنا به دلایلی نتوانستند در این دوره با ما همراهی کنند؛ ازاین‌رو، شخصاً امور مربوطه را به‌عهده گرفتم».

دومین نمایشگاه گروهی عکس تئاتر ثمرنگار برگزار می‌شود

بنیان‌گذار جشنواره دانشجویی و مردمی «تئاتر ثمر» افزود: «آثار منتخبی از تصاویر ثبت‌شده توسط عکاسان تئاتر از نمایش‌های بزرگانی همچون دکتر علی رفیعی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا دریابیگی، حسین پارسایی و … در این نمایشگاه به‌تماشا خواهد بود». افتتاحیه این رویداد فرهنگی، هنری باحضورِ هنرمندان، شرکت‌کنندگان و دانشجویان؛ روز جمعه ۲۱ تیرماه ۹۸ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری «آریانا» برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان، تا ۲۶ ماه جاری فرصت دارند بین ساعات ۱۵ تا ۲۰  ( غیر از روز شنبه ) به نشانیِ تهران، خیابان الهیه، خیابان فیاضی (فرشته)، پلاک ۹ مراجعه کنند. گفتنی‌ست؛ دور اول این رویداد، تیرماه سال گذشته در گالری «یاسمین» برگزار شد.

سلما آذرانی، طراحی پوستر دومین نمایشگاه گروهی عکس تئاتر «ثمرنگار» را برعهده دارد.

درباره جشنواره دانشجویی مردمی تئاتر ثمر

آکادمی تئاتر ثمر توسط محمدرضا ژیان تاسیس شده است و از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را با هدف آموزش هنرجویان رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر آغاز نموده است که تا کنون ده دوره از برگزاری دوره های آن آکادمی می گذرد.

پایان پیام

کد خبر : 125245 ساعت خبر : 8:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=125245
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات