مهاجرت افغان ها به ترکیه

مهاجرت افغان ها به ترکیه

مهاجرت افغان ها به استانبول یکی از مواردی است که امروزه شاهد آن هستیم و جالب است بدانید به گفته مقامات ترکیه پس از سوریه ای ها مردمان کشور افغان بیشترین گروهی هستند که وارد ترکیه و استانبول می شوند.

در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی مهاجرت افغان ها با استانبول بپردازیم، چناچه از علاقمندان به کسب اطلاعات در این زمینه هستید در ادامه با لحظه آخر همراه باشید.

اگر قصد سفر با تورهای ارزان قیمت استانبول را دارید می توانید به روز ترین و کامل ترین تورهای گردشگری را در وبسایت لحظه آخر مشاهده کنید.

آمار مهاجرت افغان ها به کشور های مختلف دنیا روز به روز در حال افزایش است که عوامل بسیاری از جمله عدم وجود امنیت و مشکل اشتغال در کشور افغانستان، در این امر موثر هستند، مردمان افغانستان مقاصد بسیاری را برای مهاجرت انتخاب می کنند.

برخی از آن ها به ایران، برخی به ترکیه و برخی نیز به کشور های اروپایی مهاجرت می کنند و می توان گفت که تعداد بسیاری از آن ها تنها برای یافتن یک شغل و درآمد از کشور خود خارج شده و به سایر کشور های دنیا می روند. تور ترکیه

مهاجرت افغان ها به ترکیه

تور آنکارا

با توجه به آماری که در سال اخیر صادر شده است موج جدیدی از مهاجران افغانی از مرز های ایران وارد کشور ترکیه شده و به شهر استانبول رفته اند،.

جالب است بدانید که یکی دیگر از عوال افزایش تعداد مهاجران افغانی به استانبول، کاهش ارزش واحد پول ایران است.

بسیاری از مهاجران افغانی که در کشور ایران مشغول به کار بودند در سال اخیر و با توجه به وضعیت اقتصادی نا به سامان ایران، تصمیم گرفته اند که به کشور ترکیه مهاجرت کرده و در آنجا به کار کردن و کسب درآمد بپردازند. برای رزرو تور دقیقه ۹۰ ارزان آنتالیا کلیک کنید.

علاوه بر افغانی هایی که با هدف کار و کسب درآمد به استانبول مهاجرت می کنند، تعداد بسیاری از مردمان این کشور نیز به عنوان پناهنده وارد ترکیه می شوند.

البته گفنتی است که دولت ترکیه علی رغم اینکه پیش تر اعلام کرده است، مرزهای ترکیه بر روی پناهجویان افغان باز است، در حال استرداد پناهجویانی است که به تازگی وارد این کشور شده اند.

تور کوش آداسی

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعاتی کلی در رابطه با مهاجرت افغانی ها به استانبول کسب کرده باشید.

پایان پیام

تبلیغ در گلونی

کد خبر : 125079 ساعت خبر : 3:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=125079
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات