مهلت ارسال اثر به شانزدهمین جشنواره نقد کتاب تا ۱۵ مرداد تمدید شد

مهلت ارسال اثر به شانزدهمین جشنواره نقد کتاب تمدید شد

مهلت ارسال اثر به شانزدهمین جشنواره «نقد کتاب» تا ۱۵ مرداد ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روابط عمومی موسسه خانه کتاب نوشت: شانزدهمین جشنواره نقدکتاب با هدف کمک به ارتقاء کیفی و کمّی نقد و اعتلای اندیشه و فضای انتقادی همزمان با هفته پژوهش در آذرماه ۱۳۹۸ برگزار می‌‌شود.

در فراخوان شانزدهمین دوره جشنواره نقد کتاب از همه نویسندگان، منتقدان، مدیرمسئولان مطبوعات و نشریات دعوت می‌شود نسخه‌ مکتوب مقالات را که نخستین‌بار سال ۱۳۹۷ در حوزه نقد کتاب منتشر کرده‌اند؛ حداکثر تا ۱۵مردادماه ۱۳۹۸ به دبیرخانه جشنواره نقد کتاب ارسال کنند.

همچنین ضروری است فایل الکترونیک مقالات نیز بر روی تارنمای جشنواره به نشانی نقد کتاب بارگذاری شود.

دبیرخانه جشنواره نقد کتاب در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفرجنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه دوم واقع شده است.

مهلت ارسال اثر به شانزدهمین جشنواره نقد کتاب تمدید شد

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی الکترونیکی نقد کتاب مراجعه کنند یا با شماره ۶۶۴۱۵۲۵۵ تماس بگیرند.

درباره جشنواره نقد کتاب

نقد به عنوان خلاقیت و آفرینشگری علمی، در کنار دیگر آفرینش های علمی و ادبی قرار دارد و توجه به آن زمینه ساز اعتلا و ارتقای کیفی آثار انتشار یافته است. نخستین دورۀ جشنوارۀ نقد کتاب سال ۱۳۸۳ با پشتیبانی و حمایت های وزیر وقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای مسجدجامعی و دبیری آقای سیدفرید قاسمی شروع به کار کرد.

دبیرخانه جشنواره نقد کتاب در کنار برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و معرفی و تقدیر از فعالان عرصه نقد کتاب، در راستای رونق بخشیدن به فرهنگ نقدنویسی و آموزش مبانی نقد، همچنین پرکردن خلاهای نظری این حوزه، اقدام به برگزاری جلسات و نشستهای نقد و بررسی کتاب، انتشار آثاری چون نقدِنقد، عیار نقد، اخلاق و آیین نقد،  و نقد برتر (مجموعه مقالات برگزیده جشنواره نقد کتاب) کرد.

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله مقارن با هفته پژوهش و براساس آیین نامه اقدام به انتخاب نقد برتر و معرفی و تشویق منتقدان و فعالان این حوزه می کند.

پایان پیام

کد خبر : 127923 ساعت خبر : 1:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=127923
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات