واقفان کتاب خطی، نفایس و آثار فرهنگی در موسسه خانه کتاب تقدیر می‌شوند

در موسسه خانه کتاب؛ واقفان کتاب خطی، نفایس و آثار فرهنگی تقدیر می‌شوند.

آیین تجلیل از واقفان کتاب خطی، نفایس و آثار فرهنگی شنبه (۲۲ تیرماه) در موسسه خانه کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، آیین تجلیل از واقفان کتاب خطی، نفایس و آثار فرهنگی از سوی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد  آستان قدس رضوی با همکاری موسسه خانه کتاب شنبه (۲۲ تیرماه)  برگزار می‌شود.

واقفان کتاب خطی تقدیر می‌شوند

در این آیین حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سیدجلال حسینی رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب و جمعی از مسئولان فرهنگی، واقفان کتاب و آثار فرهنگی حضور خواهند داشت.

آیین تجلیل از واقفان کتاب خطی، نفایس و آثار فرهنگی شنبه (۲۲ تیرماه) ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سرای کتاب موسسه خانه کتاب به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، بین صبا و فلسطین، پلاک۱۰۸۰، طبقه منهای دو برگزار می‌شود.

درباره سرای اهل قلم

واحد اهل قلم مؤسسه خانه کتاب، از سال ۱۳۸۱ تا کنون با چشم‌انداز تبدیل شدن به اصلی‌ترین پایگاه تولید، پردازش و ارائه اطلاعات؛ و همچنین توسعه نقد و تحقیق در حوزه کتاب و فرهنگ فعالیت می‌کند و مسئولیت ثبت اطلاعات و ارائه خدمات اهل قلم را به عنوان مجری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرفته است.

این واحد شامل دو بخش سرای اهل قلم و خدمات اهل قلم است.

افزون بر این‌ها، خانه کتاب خدمات متنوعی برای علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران حوزه کتاب ارایه می نماید که از آن جمله می توان به «خبرگزاری کتاب ایران» (تنها خبرگزاری تخصصی حوزه کتاب)، خدمات «شابک» (شماره استاندار بین المللی کتاب ایران) و «شابم» (شماره استاندارد بین المللی موسیقی چاپی) به ناشران، خدمات بیمه ای به «اهل قلم»، انتشار و توزیع «بن الکترونیک کتاب» و برگزاری نشست های نقد و بررسی کتاب در «سرای اهل قلم» اشاره کرد.

پایان پیام

کد خبر : 125538 ساعت خبر : 3:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=125538
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات