گلونی

آخرین مهلت ثبت نام اهالی قلم برای دریافت وام تا ۲۱ مردادماه تمدید شد

آخرین مهلت ثبت نام وام اهل قلم

آخرین مهلت ثبت نام وام اهل قلم

آخرین مهلت ثبت نام اهالی قلم برای دریافت وام تا ۲۱ مردادماه تمدید شد

بنا بر درخواست پدیدآورندگان کتاب، ثبت نام وام اهل قلم تا ۲۱ مرداد ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی روابط عمومی موسسه خانه کتاب نوشت: اعضای سامانه اهل ­قلم خانه ­کتاب می‌توانند تا ۲۱ مردادماه با مراجعه به سایت اهل قلم در پروفایل شخصی خود در بخش خدمات، نسبت به ثبت درخواست وام، براساس بندهای تعریف شده در آیین ­نامه اجرایی تسهیلات وام اهل قلم، اقدام کنند.

شایان ذکر است، موسسه خانه کتاب به دنبال توافق با بانک صادرات ایران با هدف تکریم اهل قلم به پدید‌آورندگان آثار مکتوب شامل مولف، مترجم، مصحح و همچنین افرادی که نقشی در تولید اثر داشته‌اند از‌ جمله ویراستار و تصویر‌گر، وام پرداخت می‌‌کند.

گفتنی است، واجدین شرایطی که در سایت اهل قلم ثبت نام و مدارک خود را تکمیل کنند و اطلاعات آنها تایید شده باشد، امکان ثبت درخواست وام را خواهند داشت.

همچنین، اهالی قلم می‌توانند تا ۲۱ مرداد ماه اطلاعات خود را در قسمت پروفایل شخصی ویرایش کنند.

آخرین مهلت ثبت نام  دریافت وام تا ۲۱ مردادماه تمدید شد

لازم به ذکر است، ثبت نام اهالی قلم به معنای تایید و پذیرش قطعی اعطای وام نخواهد بود، بلکه بر اساس تائید کارگروه و بودجه اختصاصی به متقاضیان وام پرداخت خواهد شد.

درباره موسسه خانه کتاب

«خانه کتاب» موسسه‌ای غیرانتفاعی و غیردولتی است که با هدف ارایه اطلاعات در زمینه کتاب‌های منتشر شده در ایران از سال ۱۳۷۲ آغاز به کار کرده است و پایگاه اینترنتی آن به منظور در دسترس قرار دادن اطلاعات کتاب‌ها درسال ۱۳۷۷ تأسیس شده است.

مشخصات کتاب‌شناختی تمام کتاب‌هایی که در کشور منتشر می‌شود، به انضمام معرفی کوتاه، تصویر روی جلد و نیز تصویر صفحات نخستین هر کتاب (تا قبل از متن اصلی)، دو روز پس از اخذ مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این پایگاه ثبت می‌گردد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل