گلونی

تیترهای زرد و وارد شدن به حریم خصوصی سلبریتی‌ها از یک خبرگزاری معروف بعید است

تیترهای زرد

تیترهای زرد

تیترهای زرد و وارد شدن به حریم خصوصی سلبریتی‌ها از یک خبرگزاری معروف بعید است

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: این خبر خیلی زرد که واقعا تیترش حتی نقطه ضعف بزرگی است از دو جنبه قابل بررسی و انتقاد است.

جنبه اول را این‌گونه آغاز می‌کنم، این‌که ماجرای گلاب آدینه و مهدی هاشمی و دخترشان نورا خانم و آن زن دوم سابقه‌دار تازه رو شده‌ اخبار مورد توجه افرادی باشد که مدام سرگرم حاشیه‌های زندگی سلبریتی‌ها هستند، اصلا و ابدا تعجبی ندارد.

خب خیلی از مردم کلا کارشان این است که گردن دراز کنند و سرک بکشند به زندگی دیگران و چه سوژه‌ای بهتر از سلبریتی‌ها.

شکر خدا هم تعداد سوژه‌ها آن‌قدر زیاد هست که جوابگوی دوازده ماه سال‌شان باشد، اما این وسط جاری سابق گلاب آدینه چه ارتباطی به قضیه دارد؟

یعنی واقعا خیلی مهم است که مردم بدانند که روزگارانی سیما تیرانداز همسر سابق برادر همسر سابق گلاب آدینه بوده است؟

اگر سیما تیرانداز خودش شخص معروفی نباشد شاید بشود یک جوری این تیتر مسخره را هضم کرد ولی واقعا این‌طور ذکر یک نسبت هفت پشت آن‌ورتری که حالا اصلا وجود هم ندارد نوعی توهین به شعور مخاطبان است.

اما از تیتر که بگذریم می‌رسیم به جنبه دوم ماجرا، آن هم ذکر چنین موضوع زردی توسط یکی از پایگاه‌های خبری سابقه‌دار است.

تیترهای زرد و خبرگزاری‌های معروف

این‌که چنین رسانه‌ای برود سراغ این سوژه‌های زرد نشان می‌دهد یا مخاطبان ما قریب به اکثریت‌شان زرد پسند هستند یا کیفیت خبرگزاری پایین آمده که حاضر است حتی به قیمت منتشر کردن خبری با این تیتر در صحنه مطبوعات حاضری بزند.

تا پیش از این امثال این خبرها را در رسانه‌های دست هزارمی و غیررسمی اینستاگرامی و تلگرامی می‌خواندیم، حالا در یک خبرگزاری رسمی کشور.

به هر حال مطبوعات و رسانه‌ها عهده‌دار رسالتی هستند که باید به کیفیت آن پایبند باشند.

حتی اگر مخاطب رسانه‌های رسمی و درست و حسابی روز به روز کم و کم‌تر شود توجیه مناسبی برای انتشار چنین خبرهایی و چنین تیترهایی نیست.

خبر آنلاین، تی وی پلاس و حاشیه دات کام نیست که سرسری از اخبار زرد و بی‌‌محتوایش بگذریم، کاش انتقادها به این خبر تلنگری باشد برای این رسانه تا پیش از آن‌که بیشتر در خبرهای زرد فرو رود خودش را نجات دهد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل