پنجمین جشنواره خیریه غذا در خرم آباد برگزار می‌شود

پنجمین جشنواره خیریه غذا از پنجشنبه ۳۱ مرداد تا جمعه ۱ شهریور  در خرم آباد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی پنجمین جشنواره خیریه غذا در خرم آباد با نام هانای برگزار می‌شود.

این جشنواره به همت انجمن دانش آموختگان خرم آباد و برخی انجمن‌های مردم نهاد خرم آباد برگزار می‌شود.

انجمن دانش آموختگان خرم آباد سازمانی با شخصیت حقوقی مستقل، غیر دولتی، غیرانتفاعی، غیر سیاسی و عضوپذیر است که برای انجام فعالیت‌های داوطلبانه با گرایش های فرهنگی، اجتماعی، بشردوستانه و…طبق اساسنامه مدون با رعایت چارچوب قوانین موضوعه کشور و مفاد آیین نامه های اجرایی آن فعالیت می‌کند.

پنجمین جشنواره خیریه غذا هانای در خرم آباد

موضوع فعالیت‌های انجمن دانش آموختگان مسایل فرهنگی- اجتماعی است.

فعالیت غیررسمی این سمن، از ابتدای سال ۹۱ آغاز شد و نهایتا در ۱۶ آذر ۱۳۹۲ با شماره ۶۱۴ در فرمانداری خرم آباد به ثبت رسمی رسید.

انجمن دانش آموختگان خرم آباد از زمان تاسیس، تاکنون در فعالیت های گوناگون خود تلاش کرده مشکلات فرهنگی مربوط به مسایل شهروندی، گردشگری، زیست محیطی و …. را شناسایی کند و برای هرکدام راهکاری ارایه دهد.

پنجمین جشنواره خیریه غذا از پنجشنبه ۳۱ مرداد تا جمعه ۱ شهریور  در خرم آباد برگزار می‌شود.

از جمله فعالیت‌های مهم این انجمن، می‌توان از برگزاری جلسات هفتگی به طور منظم (۲۹۰ نشست)، انجام فعالیت‌های میدانی مرتبط با ماهیت انجمن، برپایی غرفه‌های گردشگری با هدف معرفی فرهنگ لرستان در ایام نوروز، برگزاری چهار دوره جشنواره خیریه غذا، توزیع بروشورهای فرهنگ هواداری در ورزشگاه، دو دوره جشنواره عکاسی تحت عناوین کاسیت و سوز و سیل، برگزاری چهار دوره همایش، نشست های کتابخوانی ماهیانه، حضور در مدارس ابتدایی و آموزش مسایل زیست محیطی به دانش آموزان، برگزاری محافل شعر به صورت مستمر و….. نام برد.

پایان پیام

کد خبر : 132640 ساعت خبر : 11:52 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=132640
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات