کافه کتاب مشهد مکانی فرهنگی پر از کتاب‌ها و مجلات روز

کافه کتاب مشهد مکانی فرهنگی پر از کتاب‌ها و مجلات روز

علاوه بر آن کافه کتاب‌ها معمولا جایی برای برگزاری نشست‌های ادبی، نقد و بررسی کتاب و نشست‌های فرهنگی هستند که اگر علاقه‌مند باشید و از برنامه‌های آن‌جا خبر داشته باشید می‌توانید نهایت استفاده را ببرید.

کتاب خوان‌های حرفه‌ای می‌دانند نشستن در این مکان‌ها خوب چقدر حال آدم را خوب می‌کند. برای این آدم‌ها هیچ چیز به اندازه معرفی یک کافه کتاب باحال و درجه یک نمی‌تواند موجب خوشحالی‌شان شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی یکی از این کافه کتاب‌های باکیفیت و درست و حسابی کافه کتاب مشهد است.

مکانی فرهنگی پر از کتاب‌ها و مجلات روز که می‌توانید چند ساعتی را دور از شلوغی‌های شهر و سر و صدای آن سر کنید و به خودتان و ذهن‌تان آرامش دهید.

خواندن کتاب در چنین فضاهایی لذتی چند برابر دارد.

علاوه بر آن این مکان‌ها معمولا جایی برای برگزاری نشست‌های ادبی، نقد و بررسی کتاب و نشست‌های فرهنگی هستند که اگر علاقه‌مند باشید و از برنامه‌های آن‌جا خبر داشته باشید می‌توانید نهایت استفاده را ببرید.

در هوای گرم این روزها که پارک‌ها حسابی گرم شده‌اند و تقریبا در سایه درختان هم هوای گرم آدم دا کلافه می‌کند، می‌تواند با مراجعه به این مکان‌ حرفه‌ای از وقت‌تان به خوبی استفاده کنید.

کافه کتاب مشهد


هم کافه و هم کتاب. الحق که ترکیب خوبی است برای سر کردن روزهای کشدار تابستان.

 این مکان‌ها معمولا رونق کم‌تری نسبت به کافه‌های معمولی دارند چون که درصد کم‌تری از افراد به چنین فضاهایی علاقه‌مند هستند.

همین موضوع موجب می‌شود استقبال هم از آن‌ها کم‌تر باشد و در نتیجه بعد از مدتی از لحاظ دخل و خرج‌شان به مشکل بخورند.

حمایت از این فضاها در وقع حمایت از فرهنگ‌مان است. پس به این کافه که پر از کتاب ‌هم هست به عنوان یک گزینه برای کافه‌گردی‌تان نگاه کرده و حمایت‌اش کنید.

نشانی: مشهد، چهاراره دکترا، بازار ناشران گلستان
۰۵۱-۳۸۴۰۴۹۹۱

پایان پیام

کد خبر : 130388 ساعت خبر : 2:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=130388
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات