طلسم پادشاهان رومز کتابی‌ است که تخیل‌تان را تا آن‌سوی افسانه‌ها پرواز می‌دهد

طلسم پادشاهان رومز تخیل‌تان را تا آن‌سوی افسانه‌ها پرواز می‌دهد

دنیا بابایی نویسنده خلاق ایرانی فانتزی و فضاسازی فوق‌العاده را چاشنی قلمی قدرتمند، ذهنی خلاق و تخیلی بی‌پایان کرده است و رمانی به پختگی و انسجام طلسم پادشاهان رومز (عقاب اژدها) نوشته است.

پایگاه خبری گلونی؛ سمیه باقری حسن‌کیاده: کتاب خریدن یک چیز است و کتاب هدیه گرفتن چیز دیگر.

اولی غم از دست دادن همان «چرک کف دستی» است که این روزها به دست آوردنش کم از کشف گنج قارون زحمت ندارد و دومی دلچسب‌تر از «آب نطلبیده» است و عین «مراد».

رمان طلسم پادشاهان رومز همان کتاب نطلبیده چند ماه گذشته من بود.

کتابی سنگین با ۸۱۵ صفحه داستان تخیلی که با دیدنش رنگ از رخ هر  ژول‌ورن خوانده تازه کار می‌پراند چه برسد به من جوانی از سر گذرانده که یادش نمی‌آید آخرین کتاب تخیلی‌ای که خوانده چه بوده.

کتاب هدیه بانویی‌ست ایرانی مقیم آمریکا که همانند نام‌اش دنیایی بزرگ از فانتزی، افسانه و تخیل از ذهن‌ و قلم توانمندش تراوش می‌کند و جان ما را که از دیدن این همه واقعیتِ دورمانده از حقیقت خسته‌‌ایم، سیراب می‌کند.

دنیا بابایی فانتزی و فضاسازی فوق‌العاده را چاشنی قلمی قدرتمند، ذهنی خلاق و تخیلی بی‌پایان می‌کند و رمانی به پختگی و انسجام طلسم پادشاهان رومز(عقاب اژدها) می‌نویسد.

و بعد در اندیشه جهانی ساختن رویا و تخیل خود به دنبال معرفی داستان خود تا جایی مثل هالیوود پیش می‌رود.

طلسم پادشاهان رومز تخیل‌تان را تا آن‌سوی افسانه‌ها پرواز می‌دهد

داستان جلد اول کتاب طلسم پادشاهان رومز

تمامی حوادث و اتفاقات جلد اول طلسم پادشاهان رومز (عقاب اژدها)  در سیاره‌ای خیالی به نام رومز اتفاق می‌افتد و داستان از آنجا آغاز می‌شود که یکی از شخصیت‌های پیچیده داستان به نام کوادرا که از طرف پادشاه سانتیلان به سرپرستی قلعه سیاه گماشته شده بود، از نگاهداشت آن غافل می‌شود و با هجوم یکباره هلرانتی‌ها آن را از دست می‌دهد.

او پس از این واقعه به سانتیلان برمی‌گردد و به شکلی هدفمند دنبال غاری اسرارآمیز می‌گردد و در نهایت آن را پیدا می‌کند.

او پس از پیدا کردن غار با الماس‌هایی گران‌بها در کنار تخم‌های موجودی افسانه‌ای به نام«عقاب اژدها» که هزاران سال پیش از بین رفته بود، مواجه می‌شود و این بار نیز حس زیاده‌خواهی او و دیگر شخصیت‌های داستان برای تملک یا معامله الماس‌ها و تخم‌ها باعث می‌شود که از حوادث شومی که در انتظار آن‌هاست غافل شوند و سرنوشت قلمرو سانتیلان را به سمت و سوی نامعلومی سوق دهند…

به گمانم همین اندازه از داستان یک رمان حجیم تخیلی کافی‌ است تا آن بخش از سلول‌های مغز را که هورمون خواندن! تشرح می‌کنند در آن‌ها که اهل دنیای تخیل و افسانه هستند قلقلک بدهد‌.

اولین جلد از این مجموعه کتاب خواندنی که عقاب اژدها نام دارد در اردیبهشت ۹۷ از طریق انتشارات ارسطو به چاپ رسیده است و کار ترجمه‌ انگلیسی جلد اول مجموعه طلسم پادشاهان رومز جهت چاپ در آمریکا و کانادا نیز در حال انجام است.

به امید موفقیت این نویسنده خلاق و خوش‌ذوق ایرانی.

کتاب بخوانیم.

پایان پیام

کد خبر : 132656 ساعت خبر : 8:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=132656
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

من این کتاب رو سه ماه پیش خوندم ، هنوز تو کفشم و افتخار کردم که یه ایرانی همچین کاری کرده