مهلت ثبت درخواست وام اهل قلم امروز یکشنبه بیستم مردادماه به پایان می‌رسد

مهلت ثبت درخواست وام اهل قلم امروز به پایان می‌رسد

مهلت ثبت درخواست وام اهل قلم تا پایان روز کاری یکشنبه ۲۰ مردادماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۶ اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی روابط عمومی موسسه خانه کتاب نوشت: متقاضیان دریافت وام اهل قلم می توانند تا پایان ساعت ۱۶ یکشنبه(۲۰ مرداد ماه) با مراجعه به سایت اهل قلم در قسمت پروفایل شخصی خود در بخش خدمات، نسبت به ثبت درخواست وام بر اساس بندهای تعریف‌شده در آیین‌نامه اجرایی تسهیلات وام اهل قلم اقدام کنند.

گفتنی است، نتیجه تمام درخواست ­ها پس از بررسی و تصویب کارگروه وام، از طریق پروفایل شخصی در سامانه اهل قلم اطلاع ­رسانی خواهد شد.

مهلت ثبت درخواست وام اهل قلم امروز به پایان می‌رسد

لازم به یادآوری است واجدین شرایطی که در سایت اهل قلم ثبت نام و مدارک خود را تکمیل کنند و اطلاعات آن‌ها تایید شده باشد، امکان ثبت درخواست وام خانه کتاب را خواهند داشت.

درباره موسسه خانه کتاب

«خانه کتاب» موسسه‌ای غیرانتفاعی و غیردولتی است که با هدف ارایه اطلاعات در زمینه کتاب‌های منتشر شده در ایران از سال ۱۳۷۲ آغاز به کار کرده است و پایگاه اینترنتی آن به منظور در دسترس قرار دادن اطلاعات کتاب‌ها درسال ۱۳۷۷ تأسیس شده است.

مشخصات کتاب‌شناختی تمام کتاب‌هایی که در کشور منتشر می‌شود، به انضمام معرفی کوتاه، تصویر روی جلد و نیز تصویر صفحات نخستین هر کتاب (تا قبل از متن اصلی)، دو روز پس از اخذ مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این پایگاه ثبت می‌گردد.

درباره سرای اهل قلم

واحد اهل قلم مؤسسه خانه کتاب، از سال ۱۳۸۱ تا کنون با چشم‌انداز تبدیل شدن به اصلی‌ترین پایگاه تولید، پردازش و ارائه اطلاعات؛ و همچنین توسعه نقد و تحقیق در حوزه کتاب و فرهنگ فعالیت می‌کند و مسئولیت ثبت اطلاعات و ارائه خدمات اهل قلم را به عنوان مجری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرفته است. این واحد شامل دو بخش سرای اهل قلم و خدمات اهل قلم است.

پایان پیام

کد خبر : 132238 ساعت خبر : 5:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=132238
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات