آقای علیفر احتمالاً به سید جلال بگوید: تو توی لوانته بازی می‌کنی منتها گرمی حالیت نیست

آقای علیفر احتمالاً به سید جلال بگوید: تو توی لوانته بازی می‌کنی منتها گرمی حالیت نیست

به گزارش پایگاه خبری گلونی سرهنگ علیفر باز دوباره یک گاف جدید داد و این موضوع او را مجدداً بر صدر اخبار قرار داد. اما او هنوز هم معتقد است که اطلاعات دقیقی را بیان کرده است.

ماجرا چه بود؟

هفته چهارم لالیگای اسپانیا درحالی برگزار شد که رئال مادرید و لوانته به مصاف هم رفتند و رئال مادرید موفق شد در پایان به سختی با نتیجه ۳ بر دو رقیب خود را شکست دهد. گزارش این بازی به سرهنگ عبیفر معروف سپرده شده بود.

نکته عجیب ماجرا اما در خارج از زمین رقم خورد، جایی‌ که سرهنگ علیفر، داخل استدیو و در هنگام گزارش، سیدجلال حسینی کاپیتان باشگاه پرسپولیس را به‌عنوان هافبک لوانته معرفی کرد.

 

ابتدا همگان نصور کردند که این یک سوتی ساده است و احتمالاً این اسم از دهان آقای گزارشگر در رفته و الآن است که جمله‌اش را تصحیح کند.

اما هرچه از بازی گذشت علیفر اشتباه خود را تصحیح نکرد که نکرد.

ماجرا وقتی جالب‌تر شد که آقای گزارشگر بعد از حواشی به وجود آمده مصاحبه کرد و گفت اسم سیدجلال را در سایت اسکای اسپورت دیدم و آن را اعلام کردم.

این ماجرا همه را شگفت زده کرد که آخر مگر می‌شود یک گزارشگر ایرانی نداند که یکی از معروف‌ترین بازیکنان ایرانی، کاپیتان یکی از معروف‌ترین تیم‌‎های ایرانی کجا بازی می‌کند؟ آیا اصلاً نیاز بود که از سایت خارجی موضوع را چک کند؟

آیا وقتی این موضوع را چک کرد باید بی‌چون و چرا قبول کند؟ نباید از خودش بپرسد که خب این بازیکن که سه روز پیش در ایران بازی کرد؟

ایشان جوری بر صحت اطلاعات خود پافشاری دارد که این احتمال می‌رود فردا اگر سید جلال را در خیابان ببیند بگوید تو واقعی نیستی. تو الان داری تو لوانته بازی می‌کنی.

خلاصه باز هم این حواشی آقای علیفر را به صدر اخبار آورد و حتا یکی دو خبر هم از جلوگیری از گزارش او در آینده هم شنیدیم.

پایان پیام

کد خبر : 135706 ساعت خبر : 12:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=135706
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات