اعتراض باشگاه استقلال به حق است؛ استقلالی‌ها حق دارند که اعتراض کنند

اعتراض باشگاه استقلال به حق است؛ استقلالی‌ها حق دارند که اعتراض کنند

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: از همان ابتدا که برنامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اعلام و قرار شد دیدار پرحاشیه پایتخت بین استقلال و پرسپولیس در یک روز غیرتعطیل برگزار شود, حرف و حدیث‌ها هم آغاز شدند.

اعتراض باشگاه استقلال

در دربی رفت پایتخت تیم استقلال میزبان است و آن‌ها به برگزاری این بازی در روز یکشنبه که تعطیل نیست اعتراض داشتند.

چرا؟ چون پول بلیت‌فروشی این بازی برای تیم میزبان می‌ماند و استقلالی‌ها نگران این هستند که از این بازی در وسط هفته استقبال خوبی نشود و درآمد مناسبی از این راه عایدشان نشود.

بنابراین مدیران استقلال اعلام کردند که یا این بازی در روز تعطیل برگزار شود و یا دیدار دور برگشت با میزبانی پرسپولیس نیز در وسط هفته برگزار شود.

آن‌ها معتقدند باید تا عدالت برقرار شود. درخواستی که البته ابتدا با مخالفت سازمان لیگ روبه‌رو شد و در ادامه با اعلام برنامه کلی مسابقات و برگزاری دربی برگشت در روز پنجشنبه به طور کل رد شد.

یعنی بازی برگشت بین استقلال و پرسپولیس که باشگاه پرسپولیس میزبان است و عایدی بلیت‌فروشی به جیب این باشگاه می‌رود، در یک روز آخر هفته و نیمه‌تعطیل یعنی پنجشنبه برگزار خواهد شد.

استقلالی‌ها حق دارند که به این موضوع معترض باشند. هر دو این تیم‌ها متعلق به دولت هستند و دارای خیل عظیم هوادار.

چرا باید یک تیم از بیلت‌فروشی استفاده کند و دیگری صرفاً به خاطر برنامه لیگ از این نعمت برخوردار نشود؟

تازه این پایان ماجرا نیست. این چند روز خبری منتشر شد در مورد نوع تقسیم سکوها که ۹۰ به ۱۰ به نفع میزبان باشد.

ناگهان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مصاحبه کرد و گفت این اتفاق که ۹۰ درصد سکوها متعلق به میزبان باشد در بازی اول دربی امکان‌پذیر نیست.

او معتقد است زیر ساخت برای چنین موضوعی مهیا نیست اما در بازی دوم دربی که پرسپولیس میزبان است این اتفاق ممکن می‌شود و باید ۹۰ درصد سکوها به هواداران پرسپولیس اختصاص یابد.

خدایی این دیگر آخر بی‌عدالتی است. خب اگر در بازی اول این شرایط ممکن نیست در بازی دوم هم این اتفاق نیوفتد تا عدالت برگزار شود.

بازی پرسپولیس و استقلال سال‌هاست که با حاشیه و زدوخورد جنجال روبه‌رو است اما چه خوب است که مدیران ارشد سازمان لیگ و هر دو تیم حداقل به این جنجال‌ها اضافه نکنند.

این بگومگوها و جدل‌ها در خارج از زمین بازی باعث ایجاد تنش و اضطراب در بین هوادارن می‌شود و این تنش همراه آن‌ها وارد ورزشگاه شده و ممکن است اتفاقات ناخوشایندی را رقم بزند.

خدای ناکرده اگر به خاطر همین تنش‌ها در ورزشگاه بلایی سر یک نوجوان عاشق فوتبال بیاد چه کسی پاسخگو است؟

چه کسی مقصر خواهد بود؟ بی‌شک مدیران ازدحام مردم را مقصر معرفی می‌کنند و هیچ کس هم نمی‌گوید این تنش‌ها از مجا شروع شد؟

پایان پیام

کد خبر : 135491 ساعت خبر : 3:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=135491
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات