داوران بخش منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند

داوران بخش منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری گلونی رضا بابک، مریم سعادت، حمید گلی، عباس جهانگیریان، علی خانجانی و محسن هجری به عنوان داوران بخش منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند

داوران بخش منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

رضا بابک از پیشکسوتان تئاتر کانون، عباس جهانگیریان، نویسنده و پژوهشگر، مریم سعادت کارگردان و هنرمند، علی خانجانی، مدرس قصه گویی، محسن هجری، نویسنده و پژوهشگر و حمید گلی، هنرمند حوزه نمایش کودک و نوجوان از سوی محمدرضا زمردیان، رئیس بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی به عنوان داوران مرحله منطقه ای این جشنواره معرفی شدند.

بر این اساس استان آذربایجان غربی به عنوان میزبان منطقه یک کشوری در تاریخ ۲۶ و ۲۵ آبان ماه، استان لرستان به عنوان میزبان منطقه دو کشوری در تاریخ ۳و۴ آذرماه، استان فارس به عنوان میزبان منطقه سه کشوری در تاریخ های ۱۸ و ۱۹ آبان ماه ، استان خراسان رضوی به عنوان میزبان منطقه چهار کشوری در تاریخ های ۲۸، ۲۹ و ۳۰ آبان ماه و استان گلستان نیز در تاریخ ۲۱و ۲۲ آبان ماه به عنوان میزبان منطقه پنج کشوری پذیرای برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قصه گویی خواهند بود.

به پایگاه خبری گلونی بروید و جدیدترین آلبوم‌ها و تراک‌ها را مشاهده کنید.

کانال آپارات و یوتیوپ گلونی هم برای دیدن موزیک ویدئوهای جدید در اختیار شماست. همین‌طور در نماشاگلونی نیز می‌توانید این ویدئوها را ببینید.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

کانال تلگرام گلونی خبرهای پایگاه را به راحتی در اختیارتان می‌گذارد.

اپ گلونی امکانی عالی برای این است که ایمن و راحت به سایت پایگاه خبری گلونی متصل شوید. این اپ را در گوشی خودتان نصب کنید و خبرها را بروز ببینید.

در گلونی به محض کلیک بر روی لینک آهنگ یا کلیپ مورد نظرتان به راحتی دانلود خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 137534 ساعت خبر : 2:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=137534
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات