سنگ قبر ناصر ملک‌مطیعی آسیب دید

سنگ قبر ناصر ملک‌مطیعی آسیب دید

به گزارش پایگاه خبری گلونی دیروز خبری منتشر شد در مورد تخریب سنگ مزار ناصر ملک مطیعی هنرمند مشهور و باسابقه سینمای ایران. گویا فرد یا عده‌ای به قطعه هنرمندان بهشت زهرا رفتند و به سنگ قبر این هنرمند آسیب رساندند.

ناصر ملک‌مطیعی، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایرانی پیش از انقلاب ۱۳۵۷ بود.

پس از انقلاب ادامهٔ کار هنریش، همچون همتایانش محمدعلی فردین و بهروز وثوقی، ممکن نشد و تنها در دو فیلم بازی کرد.

ناصر ملک‌مطیعی دیپلم رشتهٔ تربیت بدنی دانشسرای عالی تهران را داشت و قبل از آن‌که به سینما راه یابد، معلم ورزش دبستان‌های تهران بود. او پس از ورود به سینما و کسب محبوبیت، به فعالیت در تئاتر (از ۱۳۳۵) و دوبلهٔ فیلم (از ۱۳۳۸) نیز پرداخت.

ملک‌‌مطیعی در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ به دلیل مشکلات تنفسی و کلیوی در بیمارستان آتیه تهران بستری شد و چند روز بعد در ۴ خرداد ۱۳۹۷ در ۸۸ سالگی درگذشت.

پیکر او روز بعد با حضور جمع کثیری از اهالی سینما و مردم از مقابل خانهٔ سینمای ایران تشییع و در قطعه هنرمندانِ بهشت زهرا در کنار مزار محمدعلی فردین آرام گرفت.

سنگ قبر ناصر ملک‌مطیعی آسیب دید

اخیرا فرد و یا عده ایی ناشناس با ورود به قطعه هنرمندان بهشت زهرا مبادرت به تخریب سنگ قبر ناصر ملک مطیعی،هنرمند سینمای کشورمان کردند.

این موضوع باعث ایجاد موجی از انتقاد و ناراحتی در بین مردم و کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

این اتفاق در شرایطی روی داده است که در دین اسلام برای احترام به کسانی که از دنیا می‌روند توصیه‌های فراوانی شده است اما متاسفانه گاهی کسانی پیدا می‌شوند که نه برای خواسته‌های دین و خدا ارزشی قائل هستند و نه برای شان و منزلت انسانیت.

گفتنی است پیش از این مراسم تشییع مرحوم ناصر ملک مطیعی نیز با حاشیه همراه بود و بسیاری از حضار اقدام به گرفتن عکس سلفی کرده بودند که باعث رنجش خاطر داغ‌دیدگان شدند.

پایان پیام

کد خبر : 134001 ساعت خبر : 12:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=134001
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات