لیگ برتر دوباره بوی مرگ گرفت؛ گیت الکترونیکی ورزشگاه آزادی جان پسر ۸ ساله را گرفت

لیگ برتر دوباره بوی مرگ گرفت؛ گیت الکترونیکی ورزشگاه آزادی جان پسر ۸ ساله را گرفت

به گزارش پایگاه خبری گلونی رئیس اورژانس تهران جان باختن یک پسربچه ۸ ساله را بر اثر برق گرفتگی را در ورزشگاه آزادی تهران تایید کرد.

دکتر پیمان صابریان در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: پس از دیدار امشب دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت یک پسر بچه هشت ساله دچار برق گرفتگی شده که با وجود حضور تکنسین‌های اورژانس انجام اقدامات درمانی در محل جان خود را از دست می‌دهد.

لیگ برتر دوباره بوی مرگ گرفت

وی درباره جزئیات این کودک نیز گفت: این پسربچه ۸ پس از دیدار امشب دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت قصد عبور از گیت‌های بلیت‌فروشی الکترونیک داشته که دچار برق گرفتگی می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کودک «عماد صفی یاری» نام داشته است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خاطر نشان کرد: پیمانکاری که داربست‌های فلزی را نصب کرده بود به خاطر بی‌احتیاطی و برای محکم کردن نرده‌های داربست آنها را با سیم برق وصل محکم کرده که متاسفانه در این حادثه به خاطر خیس بودن چمن این اتفاق رخ می‌دهد بنابراین این مساله ارتباطی به گیت‌های ورزشگاه آزادی ندارد.

وی ادامه داد: البته بعد از نصب این داربست‌ها افراد زیادی از بین آنها عبور کرده بود و مشکل خاصی ایجاد نشده بود. در این بازی به دلیل خیس بودن چم زیر داربست فلزی زمانی که “عماد صفی‌یاری” بعد از پایان بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان قصد عبور از گیت‌های بلیت‌فروشی الکترونیک ورزشگاه را داشته بر اثر تماس صورتش با میله‌های فلزی دچار برق‌گرفتگی می‌شود و متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

به نظر می‌رسید گیت‌های ورزشگاه‌های آزادی فقط مخصوص کار نکردن در هنگام بلیت‌فروشی الکترونیکی هستند و کاراریی دیگری نخواهند داشت.

اما این گیت‌های معروف به جز کار نکردن برای ورود ورزشگاه‌ها باعث مرگ افراد هم می‌شوند.

طبق گفته مدیر مجموعه ورزشی آزادی این حادثه غمبار بر اثر سهل‌انگاری و خطای پیمان‌کار بعد از دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت رخ داد.

قدرت‌الله سیف گفت: در زمانی که این مرحوم در نزدیکی دکل روبروی غرفه‌ها مشغول بازی بود دچار حادثه شد و متاسفانه درگذشت.

به نظر می‌رسد فعلا هیچ‌کدام از مسئولین ورزشگاه خود را مقصر این حادثه‌ نمی‌دانند و فعلا تا روشن شدن ماجرا هرکس تقصیر را به گردن فرد دیگر می‌اندازد.

عماد صفی ‌یاری
عماد صفی ‌یاری

پایان پیام

کد خبر : 136144 ساعت خبر : 0:32 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=136144
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات