گلونی

هفته سیستان و بلوچستان از سوم شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود

هفته سیستان و بلوچستان

هفته سیستان و بلوچستان

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری گفت: هفته فرهنگی استان سیستان و بلوچستان از فردا در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط‌ عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمدابراهیم لاریجانی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های گردشگری مبنی بر توزیع سفر در کشور و حمایت از استان‌های پرظرفیت ولی کمترشناخته شده، این بار در تهران هفته فرهنگی استان سیستان و بلوچستان، در دو بخش جداگانه از تاریخ ۳ تا ۸ شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گفته او بخش نخست این هفته فرهنگی، از تاریخ ۳ تا ۶ شهریورماه از ساعت ۳۰/۱۸ تا ۳۰/۲۱ هر روز در محل خانه هنرمندان و بخش دوم آن از تاریخ ۶ تا ۸ شهریورماه در محل مجموعه فرهنگی، ورزشی توچال از ساعت ۱۰ الی ۲۲ برگزار می‌شود.

لاریجانی یادآور شد: این هفته فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد انگیزه سفر گردشگران به این منطقه برگزار می‌شود.

اجرای موسیقی و مراسم‌های آیینی، ارائه بسته‌های تبلیغات گردشگری و عرضه صنایع دستی بخش اصلی برنامه‌های هفته‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری گفت: همزمان با این رویداد جلسه‌ای با آژانس‌داران و تورگردانان تهرانی که در حوزه تورهای داخلی فعالیت می‌کنند برای معرفی استان و بررسی چگونگی تعریف تور و ایجاد موج سفر به استان و بلوچستان در دستور کار قرار دارد.

به پایگاه خبری گلونی بروید و جدیدترین آلبوم‌ها و تراک‌ها را مشاهده کنید.

کانال آپارات و یوتیوپ گلونی هم برای دیدن موزیک ویدئوهای جدید در اختیار شماست. همین‌طور در نماشاگلونی نیز می‌توانید این ویدئوها را ببینید.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

کانال تلگرام گلونی خبرهای پایگاه را به راحتی در اختیارتان می‌گذارد.

اپ گلونی امکانی عالی برای این است که ایمن و راحت به سایت پایگاه خبری گلونی متصل شوید. این اپ را در گوشی خودتان نصب کنید و خبرها را بروز ببینید.

در گلونی به محض کلیک بر روی لینک آهنگ یا کلیپ مورد نظرتان به راحتی دانلود خواهد شد.

به فروشگاه گلونی نیز سر بزنید و صنایع دستی و سوغات با قیمت مناسب بخرید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل