دختر آبی کیست که کاربران و بازیکنان فوتبال درباره‌اش می‌نویسند؟

دختر آبی کیست که کاربران و بازیکنان فوتبال درباره‌اش می‌نویسند؟

نه. ولی عاشق فوتبال و استقلال بود. همیشه دوست داشت که بازی فوتبال را از نزدیک تماشا کند. ‏اما آن روز برای نخستین بار بود که به استادیوم می‌رفت.‏

به گزارش پایگاه خبری گلونی شهروند نوشت: خبری کوتاه درباره خودسوزی دختری مقابل یکی از واحدهای قضائی در ‏رسانه‌ها منتشر شد.

در این خبر به نقل از یک منبع آگاه قضائی آمده بود که این دختر چندی ‏پیش که به دلیل پوشش غیرمناسب و درگیری با ماموران انتظامی بازداشت و پروندهای برای او تشکیل ‏شده بود، در مراحل پیگیری پرونده و هنگام خروج از دادگاه در اقدامی غیرمنتظره ‏خودش را به آتش کشیده است.

بعد از منتشر شدن خبر سوختگی ۹۰ درصدی این خانم کابران درباره‌اش نوشتند.

همچنین وریا غفوری در اینستاگرام نوشت:
دیدن یک مسابقه فوتبال یک حق طبیعی برای عموم مردم جامعه است ولی در کشور عزیزمان ایران حق بسیار از افراد جامعه به دلیل زن بودن پایمال میشه و اجازه حضور در ورزشگا ها داده نمی‌شود.
واقعا این طرز تفکر و اندیشیدن که منجر به راه ندادن زنان در ورزشگا ها می‌شه قابل توجیه نیست مثل بسیاری از قوانین پوسیده که در گذشته وجود داشته و اکنون ما گذشتگانمان را مواخذه می‌کنیم و غافل از اینکه همین راه ندادن خانم‌ها به ورزشگاه که در سال‌های عمر ما اتفاق افتاده و وجود دارد. این امر نادرست دلیلیست برای مواخذه ما توسط نسل آینده!!!!!!! .خبری که در این چند روز به گوشمان رسید واقعا دردناک بود اقدام یک دختر خانم جوان به خودکشی در پی مشکلاتی که دامن گیرش شد برای ورود به ورزشگاه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!کاش یک اتحاد همگانی داشتیم که خانم‌ها به حقشون که ورود با احترام به استادیوم های فوتبال است می‌رساندیم.

دختر آبی کیست

برخی نظرات را بخوانید:

پایان پیام

کد خبر : 134250 ساعت خبر : 9:26 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=134250
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات