رضا کیانیان فیلم قصر شیرین میرکریمی را برای نابینایان صوتی کرد

رضا کیانیان فیلم قصر شیرین میرکریمی را برای نابینایان صوتی کرد. حضور ۳۰۰ نابینا در اکرانی به همت سوینا

مراسم اکران ویژه نابینایان فیلم «قصر شیرین» ساخته رضا میرکریمی با حضور چهره ها در سینما چارسو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی گروه سوینا پس از صوتی کردن فیلم «اجاره نشین‌‎ها» برای نابینایان، این حرکت را با اکران و صوتی کردن زنده فیلم‌های روز سینما از جمله «سرخپوست» و «آشغال‌های دوست داشتنی» برای این قشر ادامه داد و اجرای ویژه‌ای را نیز برای نمایش «اشک‌ها و لبخندها» تدارک دید.

رضا کیانیان فیلم قصر شیرین را صوتی کرد

سینمای ویژه نابینایان، روز گذشته جمعه ۲۹ شهریور در تازه‌ترین اقدام خود، به اکران «قصر شیرین» آخرین ساخته رضا میرکریمی برای نابینایان پرداخت که با حضور استاد رضا کیانیان به صورت زنده صوتی شد.

گلاه عباسی موسس سوینا در این مراسم از چهره‌های مطرح دیگری همچون رسول صدرعاملی، شبنم مقدمی و حبیب رضایی نیز میزبانی کرد.

این مراسم در روز گذشته با حضور بیش از ۳۰۰ نابینا همراه بود و رادیو سوینا نیز برای آن دسته از مخاطبانی که امکان حضور نداشتند به ویژه نابینایان شهرستانی، به پوشش مراسم پرداخت و چهره‌ها نیز مهمان آن شدند.

سوینا در ادامه فعالیت‌های خود سه‌شنبه ۲ مهر ساعت ۱۷ الی ۱۹ اولین جلسه نقد کتاب صوتی را با همکاری نشر چشمه در نشر چشمه کارگر برگزار می‌کند.

رضا کیانیان فیلم قصر شیرین میرکریمی
رضا کیانیان فیلم قصر شیرین میرکریمی

گفتنی است رضا کیانیان فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۸ با حضور در فیلم تمام وسوسه‌های زمین ساخته حمید سمندریان آغاز کرد.

کیمیا ساخته احمدرضا درویش نخستین کار قابل توجه او بود. آژانس شیشه‌ای نقطه اوج او در سینما بود، وی در شانزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم آژانس شیشه‌ای جایزه بهترین بازیگر نقش دوم را گرفت و در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم کیمیا کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد نقش دوم بود.

فیلم‌های سگ‌کشی، سینما سینماست، گاهی به آسمان نگاه کن، ماهی‌ها عاشق می‌شوند، یک حبه قند، فرش باد، یک تکه نان، روبان قرمز و کفشهایم کو؟ از کارهای شاخص او به‌شمار می‌رود و کیانیان در این آثار بازی‌های متفاوت و فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت.

او برای بازی ماندگارش در فیلم خانه‌ای روی آب نیز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از بیستمین دوره جشنواره فیلم فجر بدست آورد.

پایان پیام

کد خبر : 137376 ساعت خبر : 11:50 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=137376
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات