پانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی بهترین انتخاب برای این روزها

پانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی بهترین انتخاب برای این روزها

پایگاه خبری گلونی بهاره حاصلیان: اگر در این روزهای پایانی فصل تابستان و در اولین روزهای شهریور ماه، سرگردان مانده‌اید و نمی‌دانید کدام پارک و مرکز خرید و سینما یا تئاتری را بروید که نرفته باشید تا هم روز تعطیل خود را سپری کنید و هم بهره‌ای از گردش خود ببرید، پیشنهاد خبرگزاری گلونی به شما پانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی است.

مکان آن نیز در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری (بوستان گفتگو) می‌باشد.

این نمایشگاه از روز سه‌شنبه ۵ شهریور ماه شروع به کار کرده است و تا روز دوشنبه ۱۱ شهریور نیز ادامه دارد. از ساعت ۱۰ الی ۲۱ نیز امکان بازدید وجود دارد.

در این رویداد، فروش ویژه پوشاک، صنایع دستی و کارهای فرهنگی آن هم از نوع داخلی ارائه می‌گردد.

ویژگی خاص نمایشگاه این است که برگزار کننده، ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است.

در واقع با یک تیر دو نشان را هدف می‌گیرید. هم روز تعطیل خود را بلاتکلیف و بی‌هدف سپری نکرده‌اید و هم از تولیدات خانم‌هایی که سرپرستی یک

خانواده به عهده‌شان است، حمایت می‌کنید. تا به طریقی هر چند کوچک چرخ زندگی‌شان بچرخد.

پانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی، با هدف حمایت از توانمندسازی زنان و با رویکرد کارآفرینی اجتماعی به منظور عرضه پوشاک، کالاهای فرهنگی و صنایع دستی و معرفی فرصت‌های کارآفرینی، آموزش‌های کسب و کار و ارائه ایده‌ها از دیروز فعالیت خود را آغاز کرده است.

این نمایشگاه در جهت توانمندسازی زنان در حوزه‌های اقتصادی برگزار می‌شود و دو مخاطب خاص دارد؛ یک گروه زنان سرپرست خانوار و زنانی که اشتغال خانگی دارند و به‌ صورت فردی کار می‌کنند و گروه دیگر شرکت‌هایی که شرایط اشتغال و استخدام زنان سرپرست خانوار را فراهم می‌کنند.

چیدمان غرفه‌ها به صورتی انجام شده است که افراد کم توان، سالمندان و خانم‌هایی که کالسکه همراه دارند به‌راحتی امکان تردد داشته باشند.

پایان پیام

کد خبر : 133673 ساعت خبر : 9:49 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=133673
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات