ده مهرماه آخرین مهلت برای ارسال فیلم‌های جشنواره قصه‌گویی لرستان

ده مهرماه آخرین مهلت برای ارسال فیلم‌های جشنواره قصه‌گویی لرستان

مدیر اجرایی جشنواره قصه‌گویی لرستان ۱۰ مهر را آخرین مهلت برای ارسال فیلم‌های جشنواره قصه‌گویی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی ایسنا نوشت: محمدجواد محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی روزهای یکم و دوم مهرماه جاری داوران بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی استان با دیدن قصه‌های شرکت‌کنندگان در جشنواره، ۳۵ قصه‌گو را در بخش‌های مختلف برای رقابت در مرحله استانی انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه در بخش صحنه‌ای ۱۴۵ قصه‌گو، قصه‌های خود را ثبت کردند و مورد داوری قرار گرفتند، عنوان کرد: پس‌ از داوری توسط هئیت‌ داوران در بخش استانی، از ۱۴۵ قصه‌گوی صحنه‌ای ثبت‌ شده در پایگاه اینترنتی قصه‌گویی کانون، ۳۵ قصه‌گو در بخش‌های مختلف زنان و مردان، نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها به مرحله‌ استانی ورود پیدا کردند.

محمدی با اشاره به اینکه از نظر داوران اجراهای مختلف امسال به‌لحاظ کیفی در سطح خوبی نسبت به سال‌های قبل هستند، تصریح کرد: توجه به اصول و فنون قصه‌گویی مبتنی‌بر اهداف جشنواره، تنوع در انتخاب قصه‌ها، تنوع در شیوه‌های اجرا، توجه به شیوه‌های تعیین‌شده در شیوه‌نامه، از مهم‌ترین شاخص‌هایی است که موجب شده کیفیت آثار در سطح خوبی قرار گیرند.

ده مهرماه آخرین مهلت برای ارسال فیلم‌های جشنواره قصه‌گویی لرستان

مدیر اجرایی بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی لرستان، ضمن سپاس از مشارکت همه قصه‌گویان در بخش‌های مختلف، اضافه کرد: امیدوارم جشنواره‌ استانی در فضایی آرام و نیز همراه با رقابت سالم و هدفمند برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: هئیت داوران بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی استانی از آفرین پنهانی، معاون فرهنگی اجرایی کانون لرستان، سیامک موسوی و کرم‌رضا تاجمهر و داوران نوجوان آرزو چغلوندی، پریا مرادی و امیررضا عبدالله‌زاده، تشکیل شده‌ بود که راه‌یافتگان به مرحله استانی بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی را انتخاب و معرفی کردند.

محمدی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای تا دهم مهر جاری فرصت دارند، تا فیلم‌های قصه‌گویی خود را در پایگاه جشنواره  بارگذاری کنند.

پایان پیام

کد خبر : 137832 ساعت خبر : 2:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=137832
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات