فم تریپ ایران تمام برنامه‌های سالومه و شبکه منوتو را خراب می‌کند و این واقعاً دردناک است

فم تریپ ایران تمام برنامه‌های سالومه و شبکه منوتو را خراب می‌کند و این واقعاً دردناک است

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: عکس‌های کاخ باکینگهام واقعاً باشکوه و زیباست. میشل اوباما در کتاب شدن می‌گوید «این کاخ پانزده برابر کاخ سفید است و ۷۷۵ اتاق دارد».

فقط کاخ باکینگهام نیست، انگلستان واقعاً زیباست. ساعت بیگ بن، چرخ و فلک بزرگ و … هر قسمتی از لندن زیبایی خاص خودش را دارد. کافی است عکس‌هایی که گردشگران از لندن گرفته‌اند را ببینید تا متوجه زیبایی‌اش شوید.

 راستی این شهر زیبا مگر فقیر و مستمند و محتاج ندارد؟

چرا گردشگران نمی‌روند از آنها فیلم و عکس بگیرند؟ چرا بعضی از مجری‌های شبکه‌های ماهواره‌ای که هی می‌خواهند بدبختی ایران را به گوش جهانیان برسانند از مشکلات کشوری که در آن زندگی می‌کنند چیزی نمی‌گویند؟ لابد آنجا همه چیز آرام است و دغدغه‌ای جز برگزاری مسابقه بفرمایید شام و کیک‌پزی وجود ندارد.

اصلاً هر چه بدبختی و فلاکت است مال ما ایرانی‌ها است. بیچاره مجریان منوتو همیشه باید غصه ما را بخورند و به قول خانم سالومه به حد سکته برسند. واقعاً سخت است که پیام‌های ما ایرانی‌های بیچاره نمی‌گذارد یک لقمه غذا درست وحسابی از گلوی‌شان پایین برود.

فم تریپ ایران تمام برنامه‌های سالومه و شبکه منوتو را خراب می‌کند

خانم سالومه، من به عنوان یک ایرانی از شما عذرخواهی می‌کنم که موجبات نگرانی‌تان را فراهم کردیم.

اصلاً خودم از این به بعد هر توریستی را که دیدم لیستی از بدترین و افتضاح‌ترین مناطق شهر و استانم را به دست‌اش می‌دهم و می‌گویم این‌ها را ببیند و اصلاً پی باقی جاها نرود.

اماکن زیبا و تاریخی، نقشه حکومتی‌ها است برای اینکه ایران را مثلاً توریستی جلوه بدهد وگرنه ما اصلاً هیچ مکان باستانی، تاریخی و گردشگری نداریم، هر چه هست فلاکت است و بدبختی.

این حکومتی‌ها برداشته‌اند کلی بنای تاریخی را مرمت و بازسازی کرده‌اند که چه؟ باید این پول‌ها را صرف مردم می‌کردند، اصلاً توریست به چه دردی می‌خورد؟

صنعت گردشگری فقط مال از ما بهتران است. مثلاً همین خانم هدی رستمی فم تریپ راه انداخته و کلی از افراد معروف در حوزه گردشگری را آورده ایران و دارد حسابی برای ایران تبلیغ می‌کند و گردشگر جذب می‌کند.

واقعاً حق با خانم سالومه است عوض این کارها باید به گردشگران چیزهایی را نشان می‌داد که دیگر هوس سفر به ایران به سرشان نزند.

گویا خانم سالومه آمار همه نیازمندان ایران را دارد. این به قول خودشان حسابی درد دارد. البته ما نفهمیدیم درد‌ش چیست؟

یعنی نبردن این گردشگران به مناطق پایین شهر درد داشت یا بردن آنها به اماکن تاریخی و نشان دادن چهره‌ای زیبا از ایران؟

البته باز هم حق با خانم سالومه است. فکر کنید بنده خدا با هزار امید و آرزو رفته است خارج از کشور و دارد برنامه اجرا می‌کند و با تمام نیرو تلاش می‌کند بدبختی ایران را به ما یادآوری کند،

حالا یکی مثل خانم هدی رستمی می‌آید و می‌زند زیر کاسه و کوزه‌‌شان که آی مردم جهان بیایید و ایران زیبا را ببینید. درد ندارد؟

خانم سالومه، به قول خودتان التماس تفکر.

پایان پیام

کد خبر : 139396 ساعت خبر : 11:26 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=139396
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات