سی و هفتمین جایزه کتاب سال با حکم وزیر ارشاد اعضای هیات علمی خود را شناخت

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ اعضای هیات علمی سی و هفتمین جایزه کتاب سال منصوب شدند

با حکم سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای هیات علمی سی و هفتمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب؛ بر اساس احکام صادر شده، رسول جعفریان، احمد نقیب زاده، سید مهدی حسینی، اسماعیل بنی اردلان، محمد جواد مرادی نیا، رضا اکبری، حسین میرزایی، نیکنام حسینی پور، جواد محقق، محمود کمره ای، فریبرز خسروی، مریم حسینی، حجت الاسلام والمسلمین رضا مختاری و محمد رضا شمس اردکانی به عنوان اعضای هیات علمی سی و هفتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند.

گفتنی است کتاب‌های داستان کوتاه، داستان بلند و رمان بزرگسال، نقد ادبی (تالیف)، مستند نگاری، شعر بزرگسال و شعر کودک و نوجوان به دلیل همپوشانی با جایزه جلال آل احمد و جشنواره شعر فجر در جایزه کتاب سال داوری و بررسی نمی‌شوند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جایزه کتاب سال به این نشانی مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۶۶۹۶۶۲۱۹ و ۶۶۹۶۶۱۳۹ تماس بگیرند.

نشانی دبیرخانه کتاب سال که متقاضیان می‌توانستند آثار خود را به آن ارسال کنند، از این قرار است: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه اول

۱۳۵۷ در این کشور (دهه فجر)، با تأیید نهایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نویسندگان برگزیده در بخش‌های کلیات، فلسفه اسلامی، فلسفه غرب، دین، علوم اجتماعی، زبان، علوم کاربردی، هنر، ادبیات و تاریخ اعطا می‌شود.

جایزه کتاب سال در ایران برای نخستین بار در سال ۱۳۳۴ به پدیدآورندگان یازده کتاب برگزیده که در سال ۱۳۳۲ منتشر شده بودند، اهدا شد. روند اعطای این جایزه از سال ۱۳۵۶ تا ۱۳۶۲ به علت وقوع انقلاب متوقف و از سال ۱۳۶۲ دوباره از سرگرفته شد.

پایان پیام

کد خبر : 137927 ساعت خبر : 2:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=137927
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات