عکاسی با موبایل گوگل از کهکشان راه شیری

عکاسی با موبایل گوگل از کهکشان راه شیری

به گزارش پایگاه خبری گلونی گوگل محصولات جدیدی در عرصلۀ تلفن‌های همراه هوشمند به بازار عرضه می‌کند.

یورو نیوز نوشت: شرکت گوگل پیش از این با شرکت های مختلفی از جمله موتورولا در ساخت تلفن هوشمند «نکزوس» همکاری داشته اما این نخستین بار است که گوگل تلفن هوشمندی به نام «پیکسل» را با سیستم عامل اندوروید عرضه می‌کند.

 مسئولان شرکت گوگل می‌گویند تلفن هوشمند پیکسل قابلیت رقابت با آیفون ۷ را دارد.

گوشی هوشمند آندرویدی جدید در دو مدل Pixel 4 و Pixel 4 XL 

عکاسی با موبایل گوگل از کهکشان راه شیری

عکاسی با موبایل گوگل از کهکشان راه شیری
عکاسی با موبایل گوگل از کهکشان راه شیری

پیکسل همچنین به نرم افزاری مجهز است که امکان استفاده هدفون واقعیت مجازی جدیدی به نام «رویای روزانه» (Daydream) را که آنهم از محصولات این شرکت است به استفاده کنندگان می‌دهد.

گوگل ادعا می‌کند که در گوشی همراه جدید خود کیفیت دوربین را تا حدی ارتقا داده است که با آن تصویربرداری نجومی از ستارگان و حتی کهکشان راه شیری مقدور است.

هدفون بی‌سیم

در این فناوری، شدت صدای هددفون با توجه به صدای محیط بیرونی به صورت خودکار تنظیم می‌شود.

در این کنفرانس همچنین دیگر محصولات این غول دنیای اینترنت و فناوری شامل لپتاپ‌های مبتنی بر سیستم عامل کروم به نام پیکسل بوک و همچنین اسپیکر هوشمند گوگل به نام نست مینی معرفی شدند.

علاوه بر این‌ها، گوگل در جریان مراسم امروز اعلام کرد که سرویس پخش اینترنتی بازی خود به نام استادیا را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

در هفته‌های گذشته اپل، آمازون و مایکروسافت رقیبان گوگل کنفرانس‌های مشابهی برای معرفی جدیدترین محصولات خود برگزار کرده‌اند.

بخش سخت‌افزاری گوگل بخش کوچکی از تجارت کلی این شرکت را تشکیل می‌دهد و محصولات آن در مقایسه با رقیبان از بازار محدودتری برخوردار هستند.

پایان پیام

کد خبر : 140411 ساعت خبر : 10:49 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=140411
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات