گلونی

مدرسه کوت عبدالله اهواز با دست‌های مشتاق و منتظر دانش‌آموزانش دیده شد

مدرسه کوت عبدالله اهواز

مدرسه کوت عبدالله اهواز

مدرسه کوت عبدالله اهواز با دست‌های مشتاق و منتظر دانش‌آموزانش دیده شد

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: از بچه‌های مدرسه کوت عبدالله اهواز فقط دست‌های‌شان را دیده‌ام و صدای‌شان را که از پشت دری زنگ‌زده و قدیمی به گوش می‌رسید، شنیده‌ام. دست‌هایی که زیر در برای گرفتن یخ‌در بهشت بالا و پایین می‌رفت و مرد فرشنده هم هر بار لیوانی به یکی از دست‌ها می‌داد. آن‌‌طرف در، چهر‌های مشتاق بچه‌ها را می‌شود تصور کرد که برای رسیدن به این نوشیدنی خنک لحظه‌شماری می‌کنند، اهواز است دیگر، گرما امان آدم را می‌برد.

ولی احتمالاً در آن‌طرف در، غیر از بچه‌ها باید اولیای مدرسه هم باشند. آن‌ها چه کار می‌کنند؟ فقط می‌ایستند و به این صحنه نگاه می‌کنند، یا اصلا کاری به کار این بچه‌های پخش زمین شده ندارند و فقط همین که در مدرسه به روی گاری یخ‌در بهشت باز نشده باشد کافی است.

مدرسه کوت عبدالله اهواز

مدرسه کوت عبدالله اهواز با دست‌های مشتاق و منتظر دانش‌آموزانش دیده شد

می‌گویند این مدرسه بوفه ندارد. یعنی اگر دانش‌آموزی به هر دلیل غذایی از خانه نیاورد کل ساعات روز را باید گرسنه بماند؟ نمی‌دانم قانون درباره فروش یخ‌دربهشت در بوفه مدارس اهواز چه می‌گوید و مدارس دیگری که بوفه دارند آیا یخ‌دربهشت می‌فروشند یا نه. ولی این را همه ما می‌دانیم که این‌طور گرفتن خوراکی از بیرون در درست نیست.

راستش من نمی‌دانم مدرسه رفتن در جنوب با آن گرمای طاقت فرسا چه‌طور است و اصلاً می‌شود عطش را تاب آورد؟ شاید من هم اگر در آن گرما مجبور بودم ساعت‌ها در مدرسه بمانم برای رسیدن به یک یخ‌دربهشت خنک و تگری مثل این بچه‌ها تلاش می‌کردم.

چرا نمی‌شود قبل از این‌که فیلمی از این صحنه‌ها شبکه‌های اجتماعی را پر کند یک نفر به فکر راه‌حل بیفتد و کاری کند تا این مشکل برطرف شود. این بچه‌ها که در هر صورت یخ‌دربهشت را می‌خورند، پس چه بهتر یک بوفه برای این کار تهیه شود، که بچه‌ها هم بتوانند این یخ‌دربهشت‌ها را بهداشتی تهیه کنند.

مسئولین عزیز، حالا که مدرسه کوت عبدالله با دست‌های منتظر دانش‌آموزانش دیده شده، لااقل برای تهیه یک بوفه در آن کاری کنید. اگر می‌شود به باقی مدارس اهواز و شهرهای دیگر هم سر بزنید و قبل از این‌که فیلم آن‌ها هم در صفحات مجازی پخش شود مشکل را برطرف کنید.

کاش چند وقت دیگر از همین مدرسه فیلمی می‌دیدیم که بچه‌ها با آرامش در حال خرید یخ‌دربهشت بهداشتی از بوفه مدرسه هستند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل