بهترین راه برای حل مشکل ترافیک در روزهای برفی تهران تعطیلی است

بهترین راه برای حل مشکل ترافیک در روزهای برفی تهران تعطیلی است

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: برف که مهمان خیابان‌های تهران شود، محال است ترافیک به‌وجود نیاید و پشت‌بندش بوق‌ها و صدای عصبانی بعضی از راننده‌ها که تا نیمه از شیشه ماشین بیرون آمده‌اند و با داد و بیداد از راننده خودروی جلویی می‌خواهند که حرکت کند، شنیده نشود.

حالا خودوری جلویی کجا برود وقتی تا جایی که چشم کار می‌کند این ترافیک ادامه دارد و معلوم نیست کی و چطور از شرش خلاص می‌شوند.

برف اولین بار نیست که باریده و قبلاً هم هربار آسفالت سفیدپوش شده این بساط بوده واحتمالاً خواهد بود. چون کسی قرار نیست فکری به حال شهری کند که با یک برف کوچک قفل می‌شود و امروز شاید قفل‌تر!

همین مشکل برای شهری مثل رشت هم وجود دارد، البته نه با برف، که با باران هم دچار ترافیک می‌شود.

جالب است اسم رشت را شهر باران گذاشته‌اند، ولی کافی است یکی‌ دو روز در این شهر بارا ن ببارد، ترافیک خودروها شهر را به پارکینگی بزرگ تبدیل می‌کند و بعضی از راننده‌ها طوری داغ می‌کنند که سیل هم برسرشان ببارد خنک نمی‌شوند و تا پیاده نشوند و یقه یکی را نگیرند آرام نمی‌شوند.

بهترین راه برای حل مشکل ترافیک در روزهای برفی این است که مسئولین عزیز این روزها را تعطیل کنند.

اینطوری هم مسئولین مشکل ترافیک روزهای بارانی و برفی را حل کرده‌اند و هم مردم گرفتار نمی‌شوند و از همه مهم‌تر بنزین، این مایع گران، هم کمتر استفاده می‌شود و مردم می‌توانند چندروز دیرتر کیف‌پول‌شان را خالی ببینند.

تازه آلودگی هوا که با این خودورهای با‌کیفیت و حسابی کم‌مصرف شرکت‌های خودروساز داخلی کمی از حدمجاز بالاتر رفته پایین می‌آید و هوای تهرانی‌ها هم پاک می‌شود.

وقتی تعطیلی این‌همه سود و منفعت دارد چرا باید به راه‌کارهای دیگری مثل رفع مشکل ترافیک تهران و حل عمقی و اصولی مسأله فکر کرد؟

پس مسئولین عزیز، لطفاً تعطیل کنید تا باک‌ها و کیف پول‌ها کمی بیشتر دوام کنند.

پایان پیام

کد خبر : 142676 ساعت خبر : 10:46 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=142676
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات