گلونی

شهادت سه بسیجی در حوادث غرب استان تهران

شهادت سه بسیجی در حوادث غرب استان تهران

شهادت سه بسیجی در حوادث غرب استان تهران

شهادت سه بسیجی در حوادث غرب استان تهران

به گزارش پایگاه خبری گلونی بر اساس اعلام سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران، سه بسیجی و پاسدار در راه حفظ امنیت کشور در مبارزه با اشرار و آشوبگران به شهادت رسیدند. اسامی این شهداء به شرح زیر است:

۱. شهید پاسدار مرتضی ابراهیمی – فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان ملارد.

۲. شهید بسیجی مجید شیخی – بسیجی شهرستان بهارستان.

۳. شهید بسیجی مصطفی رضایی – بسیجی شهرستان ملارد.

شهادت سه بسیجی در حوادث غرب استان تهران

بر اساس آنچه سپاه سیدالشهداء(ع) اعلام کرده است، اغتشاش‌گران با ایجاد کمین و حلقه محاصره، به‌وسیله سلاح سرد (چاقو و قمه) پاسداران امنیت را به شهادت رساندند.

مراسم تشییع این سه شهید حفظ امنیت کشور، چهارشنبه ۲۹ آبان ساعت ۱۰ در شهرهای ملارد و بهارستان برگزار خواهد شد.

گزارش خبرنگاران ایسنا از شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و شهریار حاکی است، پس از دو روز ناآرامی و اغتشاش در برخی شهرهای حاشیه‌ای کلانشهر تهران، امروز و امشب (دوشنبه، ٢٧ آبان) با کمک نیروهای انتظامی، امنیت در شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و شهریار حاکم شده است.

اوضاع عادی

بنابر این گزارش‌ها، آرامش و امنیت در شهرهای یادشده برقرار است و نیروی انتظامی نیز در میادین و خیابان‌های اصلی این شهرها حضور دارد و رفت‌وآمد به‌طور عادی در جریان است و آرامش بر این شهرها حاکم شده است.

این شهرها در دو روز و دو شب گذشته ملتهب بودند، به‌طوری‌که بسیاری از بانک‌ها و پمپ بنزین‌های این مناطق و اموال و مغازه‌های برخی از مردم تخریب یا به آتش کشیده شدند.

در همین حال، فرماندار شهرستان اسلامشهر ساعتی پیش خبر شایعه شهادتش را تکذیب کرد و گفت: هم‌اکنون در فرمانداری شهرستان اسلامشهر مشغول به کار هستم.

مسعود مرسل‌پور شامگاه دوشنبه (۲۷ آبان) در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص شایعه شهادت وی در شهرستان اسلامشهر، خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه سوءقصدی به بنده نشده است و هم اکنون در فرمانداری شهرستان اسلامشهر مشغول به کار هستم.

وی ادامه داد: ساعاتی پیش در برخی شبکه‌های ماهواره‌ای خبری در خصوص شهادت بنده پخش شد که این موضوع واقعیت ندارد و بنده در شهرستان اسلامشهر مشغول خدمت به مردم انقلابی هستم.

فرماندار شهرستان اسلامشهر افزود: ما که توفیق شهادت را نداریم و هم‌اکنون هم به عنوان خدمتگزار مردم در اسلامشهر حضور دارم، تا این لحظه به شهادت نرسیده‌ام.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران نیز اعلام کرد که، هیچ‌یک از پاسگاه‌ها و کلانتری‌های نیروی انتظامی به دست اغتشاشگران نیفتاده و چنین اخباری کذب است.

سرهنگ مهدی سرپناه گفت: در حال حاضر امنیت در سراسر غرب استان تهران برقرار است و تمام منطقه به دقت رصد می‌شود.

وی تاکید کرد: قطعا برخورد پلیس با آشوبگران و افرادی که به اموال عمومی خسارت بزنند، مقتدرانه خواهد بود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل