اخبار را به سبک گلونی بخوانید ...

نرم افزار گام شمار تلفن همراه شما می‌تواند شما را به کشتن دهد؛ باور ندارید؟

نرم افزار گام شمار تلفن همراه شما می‌تواند شما را به کشتن دهد؛ باور ندارید؟

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: گوشی‌های هوشمند که به بازار آمدند سبک زندگی ما هم عوض شد. این تلفن‌های همراه انبوهی از تکنولوژی‌ها و امکانات را برای ما فراهم کردند و حالا زندگی بدون آن‌ها تاحدودی ممکن نیست.

نرم افزار گام شمار تلفن همراه

یکی از ویژگی‌هایی که تلفن‌های به‌روزتر و پیشرفته‌تر در اختیار صاحبان خود قرار دادند امکان شمردن گام‌های صاحب گوشی بود.

تلفن‌های همراه هوشمند جدید می‌توانند با استفاده از تکنولوژی بیومتریک خود تعداد گام‌های یک شخص را بشمارند.

سپس آن را به کیلومتر تبدیل کنند، بعد آمار میزان پیاده‌روی هفتگی را در اختیار او قرار دهند و حتا میزان کالری مصرف شده را نشانش دهند.

نمودارها و آمار و ارقام ارائه شده در نرم‌افزارهای گام شمار در کل یک سرگرمی جالب است.

نرم افزار گام شمار تلفن همراه
نرم افزار گام شمار تلفن همراه

چرا می‌گوییم سرگرمی؟ کمی صبر کنید تا برای‌تان توضیح دهیم.

چندی است که کاربران این نرم‌افزارها تصویر تعداد گام‌های طی شده خود را در فضای مجازی با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

آن‌ها برای اینکه ثابت کنند امروز از دیروز و یا از دیگران بیشتر پیاده رفتند، به پیاده‌روی خیلی علاقه‌مند شدند.

خلاصه آن‌ها به جا آنکه برای سلامتی پیاده‌روی کنند بیشتر برای بالا بردن رکورد خود و زدن پوز دیگران پیاده‌روی می‌کنند.

اما آیا هر پیاده‌روی برای سلامتی مفید است؟ آیا هر پیاده‌روی باعث افزایش ضربان قلب می‌شود؟

طبق نظر متخصصان پیاده‌روی باید از نوع راه رفتن تند یا دویدن آرام باشد؛ به نحوی که ضربان قلب به ۱۰۰ تا ۱۲۰ ضربان در دقیقه برسد.

فرد باید کفش مناسب به پا داشته باشد واگرنه پیاده‌روی با بعضی کفش‌ها به شدت برای سلامتی مضر است.

افراد باید از جوراب، بلوز و شلوار نخی در حین پیاده‌روی استفاده کنند.

اگر فردی پی‌درپی پیاده‌روی کند و از لباس پلاستیکی استفاده نماید به پوستش آسیب می‌زند.

زمان پیاده‌روی و اینکه در فصل گرم بهتر است صبح‌ها و در فصل سرما ۱۰ صبح و یا ۵ بعدازظهر پیاده‌روی کنید.

در محل‌هایی که از سنگ و کف پوش‌های سنگی ساخته شده است نباید پیاده روی کرد.

حتماً باید افراد بر روی چمن و یا آسفالت البته نه آسفالت‌های بتنی و سنگی پیاده‌روی کنند.

خب همان‌طور که مشاهده می‌کنید بسیاری از پیاده‌روی‌هایی که ما می‌کنیم نه‌تنها برای سلامتی ما مفید نیستند بلکه مضر هم هستند.

پس برای آنچه در نرم‌افزار گام شمار تلفن همراه‌تان به نمایش درمی‌آید ذوق نکنید.

آن قدم‌ها و کیلومترها فقط جنبه نمایشی و زدن پوز رقیبان مجازی را دارد.

یادبگیریم اصولی و حرفه‌ای پیاده‌روی کنیم و اگر چنین نکردیم، در آینده وقتی کمردرد و پادرد گرفتیم حق نداریم بگوییم هرچی این پزشکان می‌گویند دروغ است. ما که روزی ده کیلومتر پیاده‌روی کردیم اما بازم داغون شدیم.

پاایان پیام

کد خبر : 141515

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=141515

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.