هفته کتاب پلدختر در موسسه خانه کتاب تهران منتظرتان هستیم

در هفته کتاب پلدختر در موسسه خانه کتاب تهران منتظرتان هستیم

به گزارش پایگاه خبری گلونی پویش هفته کتاب پلدختر در تهران همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در تهران برگزار می‌شود.

هفته کتاب پلدختر در موسسه خانه کتاب تهران

انیشتین می‌گوید افکار و اندیشه‌های انسان به گونه‌ای است که ممکن است فقط خواندن یک کتاب پایه اندیشه‌ها و افکار انسان را بر مبنای جدید یا در مسیر خاصی قرار دهد و چه بسا ممکن است کتابی مسیر سرنوشت میلیون‌ها انسان را در راه بخصوصی بیندازد.

هفته کتاب و کتابخوانی نزدیک است و مایی که سیلی ویرانگر را از سر گذرانده‌ایم می‌دانیم که مردم سیل‌زده علاوه بر خانه‌ها و عزیزان‌شان، یارهای مهربان شهرشان را نیز از دست داده‌ایم.

فررندان و مردم سیل‌زده پلدختر و سایر شهرهای سیل‌زده لرستان منتظر مردمی هستند که دست یار مهربان را بگیرند و دانش و آگاهی را به شهر و روستاهای‌شان باز‌گردانند‌.

در هفته کتاب پلدختر در موسسه کتاب تهران منتظرتان هستیم تا کتاب‌های نویی که هدیه می‌دهید، برای تجهیز کتاب‌فروشی‌های پلدختر ارسال کنیم.

کتاب‌های دست دومی را که هدیه می‌دهید را برای تجهیز کتابخانه‌های مناطق روستایی و عشایری ارسال کنیم.

و کتاب‌های گلی را که می‌خرید، درآمد حاصل از آن را  به تعمیر و بازسازی و توانمند کردن کتابفروشی‌های آسیب‌دیده پلدختر اختصاص می‌دهیم.

منتظر حضور مهربان‌تان هستیم تا با کمک شما چراغ دانش را در لرستان روشن نگاه داریم.

فقط چشمان‌تان را ببندید و تصور کنید. فکرش را بکنید کتابی که الآن گوشه کتابخانه شما در حال خاک خوردن است می‌تواند چند روز دیگر در آغوش پسرکی باشد و از خواندنش کیف کند.

می‌تواند با قصه‌هایش دختر خردسال گریانی را روی پاهای مادرش آرام کند.

می‌تواند نوجوانی را با ژول‌ ورن ببرد دور دنیا در ۸۰ روز.

می‌تواند دختر عاشقی را با تولستوی غرق در آناکارنینا کند. می‌تواند لبخند را به لب پیرمردی بیاورد که فال حافظ را باز کرده و با خشنودی می‌خواند:

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است
سلطان جهانم به چنین روز غلام است

آدرس جمع‌آوری کتاب‌ها: تهران، خیابان انقلاب بین فلسطین و برادران مظفر جنوبی، شماره ۱۰۸۰، کتابفروشی موسسه خانه کتاب.

پایان پیام

کد خبر : 142519 ساعت خبر : 2:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=142519
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات