گلونی

کارهای چند روز اخیر مردمی نبود؛ دشمن را عقب زدیم

کارهای چند روز اخیر مردمی

کارهای چند روز اخیر مردمی

کارهای چند روز اخیر مردمی نبود؛ دشمن را عقب زدیم

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: دوستان و دشمنان بدانند در حوادث امنیتی چند روز اخیر، دشمن را عقب زدیم.

به گزارش پایگاه خبری گلونی جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، با حضور در حسینیه‌ امام خمینی (رحمه‌الله) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

کارهای چند روز اخیر مردمی نبود

بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

هم دوستان و هم دشمنان بدانند، ما در عرصه‌ی جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم؛ همین کارهای این چند روز کارهای امنیتی بود، مردمی که نبود. در عرصه‌های مختلف دشمن را عقب زدیم و به توفیق الهی در عرصه‌ جنگ اقتصادی هم به‌طور قاطع دشمن را عقب خواهیم زد.

منتها این جنگ یک جاهایی وحشیانه و کینه‌توزانه است؛ مثل جنگ اقتصادی که با ما میشود. این تحریم الان شدت بیشتری گرفته و فعلاً خواهد بود؛ اینکه امید داشته باشیم یک یا دو سال دیگر تمام میشود، باطل است و این تحریم حالاحالاها خواهد بود.

من از بُن دندان به این حرکت معتقدم که علاج و کلید حل مشکلات کشور عبارت است از «ترویج تولید داخلی». آن کسانی که در مورد تولید یا رونق اقتصادی کشور به جای دیگری چشم می‌دوزند، [بدانند] راه این است.

اسلام معتقد به تولید ثروت ملی و بالارفتن سطح رفاه جامعه است؛ عده‌ای بیشتر دارند اما [توزیع] منابع عمومی باید عادلانه باشد. طبعاً در نظام اسلامی، آن شکاف طبقاتی نیست.

اینکه ما برای نجات اقتصاد کشور، چشم امید به تمام شدن تحریم داشته باشیم یا اینکه این شخصِ [رئیس‌جمهور فعلی آمریکا] نباشد، اینها تأثیری ندارد.

حالا بعضی زرنگی میکنند و تحریم را دور میزنند، دستشان درد نکند اما کار اصلی «مصون‌سازی کشور از تحریم» است. دور زدن تحریم یک تاکتیک است و مصون‌سازی کشور از تحریم یک راهبرد است. باید کاری کنیم که از تحریم آسیب نبینیم؛ الان این‌جور نیست.

برای مطالعه فرمایشات کامل مقام معظم رهبری به این قسمت مراجعه کنید.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل