زون ایکس بعثت مال اولین مرکز بازی ترکیبی در ایران است نه بزرگترین مرکز بازی ایران

زون ایکس بعثت مال اولین مرکز بازی ترکیبی در ایران است نه بزرگترین مرکز بازی ایران

به گزارش پایگاه خبری گلونی پس از انتشار مطلبی در اینستاگرام گلونی در مورد تیتر انتخابی نشریه اقتصاد خرم مربوط به پروژه بعثت مال شهر خرم آباد که زون ایکس این ساختمان را اولین و بزرگ‌ترین مرکز بازی در ایران معرفی کرده بود، سرمایه‌گذار پروژه توضیحاتی را در اختیار تحریریه گلونی قرار داد که در ادامه می‌خوانید.

«این مجموعه برای اولین بار در ایران ترکیبی از چند نوع بازی را در کنار هم دارد.

این بازی‌ها ترکیبی از بازی‌های عصب و عضله، بازی‌های ذهنی، بازی‌های رومیزی که در جهان امروز رو به رشد هستند و باعث ایجاد خلاقیت می‌شوند.

قابل ذکر است که رابط‌سازی این ۱۰ کاربری در کنار هم بدون هیچ ایجاد مزاحمت برای یکدیگر به تخصص لازم دارد و این‌که این کاربری‌ها در پلن و معماری چگونه کنار هم قرار بگیرد که مزاحمتی برای یکدیگر ایجاد نکند؛ که ترکیب این‌ها و ایجاد یک محیط مناسب برای هم‌افزایی و سینرژی موضوعی است که برای اولین بار در ایران اتفاق افتاد.

در صورتی که هر کدام از این بازی‌ها و کاربردهای آن‌ها به صورت تکی قبلا وجود داشته است».

مهندس علی کولیوند (سرمایه گذار پروژه بعثت مال)

در ادامه نشریه اقتصاد خرم نیز اعلام کرد قصدشان از انتخاب چنین تیتری فریب مخاطب نبوده است و تیتر درست‌تر «اولین مرکز بازی ترکیبی در ایران» است.

گفتنی است در توضیحات سایت بعثت مال در آمده است:

مجتمع تجاری، گردشگری بعثت با در نظر گرفتن تغییر چشم انداز شهری در زمینه ی گسترش مبلمان شهری طراحی گردیده است.

در ساخت این مجموعه زیبا و دلپذیر، اصول فنی و مهندسی به طرز زیبا و چشم گیری رعایت گردیده و مناسب با اجرای برنامه ی طولانی مدت در تغییر معماری شهر خرم آباد از بافت سنتی به کلاسیک طراحی و احداث گردیده است. 

تیم تلاشگر مدیریت و متخصصان این مجتمع، با استعانت از خداوند متعال تلاش نموده اند مجتمع بعثت را به بنایی درخور شهر زیبا، اصیل و کهن خرم آباد و مردم با صفایش تبدیل نمایند.

مجتمع بعثت در زمینی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر و در ۱۰ طبقه و در فضا و مکانی مناسب جهت تمرکز زدایی از مرکز شهر و کاهش بار ترافیکی ساخته شده است.

این مجتمع دارای ۱۳۰ مغازه که شامل: بازار سنتی و صنایع دستی، بازار طلا و جواهر، پوشاک، مجموعه ی شهربازی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و ۴ رستوران و کافی شاپ، پارکینگی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و سالن اجرای نمایشگاهی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع می باشد. مجموعه دارای ۱۰ بازو پله برقی و دو آسانسور مخصوص حمل بار و مسافر می‌باشد.

پایان پیام

کد خبر : 142349 ساعت خبر : 8:55 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=142349
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات