سوت زنی در خرم آباد را بی‌خیال شوید و به جایش در سایر حوزه‌ها مانند مشهد عمل کنید

سوت زنی در خرم آباد را بی‌خیال شوید و به جایش در سایر حوزه‌ها مانند مشهد عمل کنید

به گزارش پایگاه خبری گلونی دکتر مجید دریکوند در مورد ماجرای سوت زنی در خرم آباد نوشت: ماجرا از این قرار است:

یکی از اعضاء محترم شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اظهار نظری در خصوص عزم شورا بر تصویب طرحی با عنوان سوت زنی برای معرفی مفسدین اقتصادی در بدنه شهرداری داشته‌اند، پیش از این شورای شهر مشهد اقدام به تصویب این طرح نموده است.

سوت زنی در خرم آباد

ذکر چند نکته به همراه طرح چند سوال به ذهن نگارنده این متن رسید:

اولاً مگر نه اینکه قانون وظیفه نظارت را به عهده منتخبین مردم در شورای شهر گذاشته و برای آن مجراهای قانونی تعریف کرده است؟

مگر نه اینکه مردم به اعضاء شورا رای داده‌اند که حافظ منافع مردم باشند؟

پس چه ضرورتی دارد که ظرفیت‌های قانونی را کمرنگ کنید و از روش‌های غیر کارشناسی و تست نشده استفاده کنند؟

دوماً عزیزان عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد اگر قرار به سوت زدن باشد مردم باید سوت بزنند که شما چرا در سال سوم عضویت‌تان و بعد از آن آبروریزی در شهرداری به یاد تصویب سوت زنی افتاده‌اید، لطفاً ابتدا گزارشی از فرآیند انتخاب و دستگیری شهردار و برخی مدیران شهرداری خرم آباد بدهید سپس طرح سوت زنی را تصویب کنید.

سوماً تصویب این طرح علیرغم نکات مثبت و منفی اما حقیقتاً یک ایراد اساسی دارد، ممکن این مصوبه محل تسویه حساب‌های شخصی شود و نه تنها به آرامش مجموعه شهرداری کمک نکند که موجب شعله‌ور شدن آتش دشمنی شود.

در ثانی طبعاً با هر گزارشی شما باید آن را راستی آزمایی کنید که این زمان زیادی را تلف می‌کند و طبعاً نتیجه کمتر خواهد بود و شما به دیگر وظایف اساسی و قانونی خود نخواهید رسید.

چهارماً  کانال رسمی شورای شهر خرم آباد این خبر را منتشر نموده و اشاره کرده که خرم آباد بعد از مشهد دومین شهری است که سوت زنی را اجرا خواهد کرد.

حقیقتاً آدم از این مقایسه سطحی لَجَش می‌گیرد، عزیزان شورا لطفا خرم آباد را به استانداردها و  کیفیت خدمات شهری مشهد برسانید، لطفا در مبارزه با فساد و عدم انتخاب مدیران ناشی دقت کنید و مثل مشهد باشید، سوت زنی پیشکش‌تان.

پنجماً  اعضاء محترم شورای اسلامی شهر خرم آباد، باور بفرمایید تنها با تقویت زیرساخت فعالیت‌های الکترونیکی شهرداری از جمله کلیه خدمات قابل ارائه در شهرداری‌ها، بسیاری از زمینه‌های بروز فساد حذف خواهند شد، شما در شهرداری‌های مناطق‌تان هنوز برخی از خدمات را به سبک دهه ۶۰ انجام می‌دهید، بهتر است ابتدا این نوع خدمات را اصلاح کنید، سوت زنی پیشکش‌تان.

ششماً عزیزان شورای شهر خرم آباد، مدت زمان کمی از عمر این شورا باقی مانده، توصیه می‌شود این مدت را با انرژی، دقت، مطالعه و آگاهی اظهار نظر و فعالیت کنید، فرصت‌تان کم است اما فقط کاهش تبعات اجتماعی اتفاقات رخ داده چند ماه اخیر شهرداری خرم آباد با صداقت شما امکان پذیر است.

فراموش نکنید که شما مسئول انتخاب‌های غلط در این دوره شورای شهر هستید و این در حافظه تاریخی خرم آباد باقی است.

فعلا همین…

پایان پیام

کد خبر : 142214 ساعت خبر : 11:39 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=142214
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات