طرح پاییزه کتاب سال ۹۸ ویژه تهران از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه برگزار خواهد شد

طرح پاییزه کتاب سال ۹۸ ویژه تهران از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه برگزار خواهد شد

ثبت نام طرح پاییزه کتاب ۱۳۹۸ ویژه شهر تهران آغاز شد

طرح پاییزه کتاب ۹۸ ویژه شهر تهران با شعار «کتاب، همنشین دلنشین»  با مشارکت شهرداری تهران همزمان با بیست  هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، کتابفروشی‌های شهر تهران می‌توانند از روز یکشنبه ( ۱۹ آبان ماه) با مراجعه به این سامانه اینترنتی نسبت به ثبت نام در طرح پاییزه کتاب ۱۳۹۸ اقدام کنند.

طرح پاییزه کتاب سال ۹۸

گفتنی است، طرح پاییزه کتاب ۹۸ ویژه شهر تهران  از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در شهر تهران برگزار خواهد شد و خریداران کتاب‌های عمومی و کودک و نوجوان می توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است، کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی خانه کتاب، برای تایید شرکت در طرح پاییزه کتاب نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

بیست و هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

همچنین فایل پوستر و تیزر بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران بر روی سایت هفته کتاب به این نشانی اینترنتی بارگذاری شده است.

نشست خبری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران نیز روز یکشنبه (۱۹ آبان‌ماه) با حضور نیکنام حسینی‌پور؛ دبیر بیست و هفتمین هفته کتاب، مجتبی تبریزنیا؛ مشاوراجرایی خانه کتاب، علیرضا بهرامی؛ دبیر هجدهمین جشنواره کتاب و رسانه، رسول رجایی؛ دبیر دومین جشنواره کتاب در فضای مجازی «صفحه خیال» و اصحاب رسانه در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار شد.

 نیکنام حسینی‌پور در ابتدای این مراسم با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: هفته کتاب از یک نهال نوپا به یک درخت تنومند و پُربار تبدیل شده ‌است. حضور و مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف از دوره‌ اول هفته کتاب تا به بیست و هفتمین دوره آن قابل مقایسه نیست و ما در هر دوره شاهد حضور گسترده‌تر این سازمان‌ها در هفته کتاب هستیم.

پایان پیام

کد خبر : 142363 ساعت خبر : 5:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=142363
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات