قصه شب سوینا با همکاری چهره‌های معروف سینما منتشر می‌شود

قصه شب سوینا با همکاری چهره ها

رادیو سوینا با همکاری نشر نیماژ، سازمان سینمایی داریوش و چهره‌های هنری، هر شب برای مخاطبان خود قصه شب سوینا را تولید و پخش می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی گروه سوینا، طی این همکاری کتابهای نشر نیماژ که تا به حال صوتی نشده اند، به شکل حرفه ای در استودیو با حضور چهره ها صوتی می شود.

بافته اثر لائتیسیا کولومبانی اولین کتابی است که با هنرمندی نسیم ادبی، لاله اسکندری و کتایون اعظمی برای رادیو سوینا صوتی شده است.

قصه شب سوینا هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه از رادیو سوینا پخش می‌شود و شما می‌توانید آن را در این لینک گوش کنید.

سوینا (سینمای ویژه نابینایان) در سال ۱۳۹۸ و با هدف توضیح‌دار کردن فیلم‌ها و سریال‌ها به منظور فراهم آوردن امکان دسترسی افراد نابینا و کم‌بینا به تولیدات سینمایی تأسیس شد.

اکران فیلم‌های روز در قالب توضیح‌دار با حضور افراد نابینا و کم‌بینا یکی از اهداف اصلی فعالیت سوینا است. سوینا همچنین می‌کوشد در وب‌سایت خود امکان دانلود فیلم‌ها و سریال‌های توضیح‌دار را در اختیار علاقمندان قرار دهد.

به باور گلاره عباسی مؤسس سوینا، برگزاری جلسات نقد کتاب، پوشش زنده رخدادهای فرهنگی در قالبی رادیویی و اینترنتی، تولید پادکست، معرفی نابینایان موفق و آشنا کردن اهالی هنر با استعدادها و نیازهای این افراد نیز اهدافی هستند که سوینا برای دستیابی به آن‌ها گام برمی‌دارد.

رادیو سوینا با همکاری نشر نیماژ، سازمان سینمایی داریوش و چهره‌های هنری، هر شب برای مخاطبان خود قصه شب سوینا را تولید و پخش می‌کند.

گفتنی است گلاره عباسی (متولد ۲۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ است.

 وی همچنین فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری است. همچنین مؤسس و بنیانگذار گروه سوینا (سینمای ویژه نابینایان) در سال ۱۳۹۸ می‌باشد.

برای شنیدن قصه شب اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 142429 ساعت خبر : 1:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=142429
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات