مجید اوجی رفت اما آیا کسی به جای او خواهد آمد؟

مجید اوجی رفت اما آیا کسی به جای او خواهد آمد؟

پایگاه خبری گلونی بهاره حاصلیان: درست است که مرگ حق است و به قول معروف شتری است که جلوی خانه هر کسی می خوابد، اما هر بار که هنرمندی را از دست می‌دهیم اولین سوالی که در ذهن متبادر می‌شود این است که آیا جایگزینی برای او وجود خواهد داشت؟

مجید اوجی رفت

و این بار قرعه به نام «مجید اوجی» هنرمند پیشکسوت افتاد. و صبحگاه امروز یکشنبه ۱۹ آبان مصادف شد با بدرقه پیکر او تا خانه ابدی‌اش!

اوجی زاده ۱۳۴۰ در شیراز بود. نویسنده و تهیه‌کننده در سینما و تلویزیون که خیلی آرام و بی‌سر و صدا، جمعه شب هفدهم آبان بر اثر سکته قلبی ناشی از بیماری سرطان برای همیشه از این دنیا رخت بربست.

همسر ایشان خانم فلورا سام نیز نویسنده، بازیگر و تهیه‌کننده هستند که در بسیاری از فیلم‌های مجید اوجی که تهیه‌کنندگی آنها را بر عهده داشته است، بازی کرده‌اند و یا نویسندگی انجام داده‌اند و یا کارگردان بوده‌اند.

در واقع همکاری این زوج در کارهایشان به قدری نزدیک بوده است که فلورا سام پای ثابت بازیگری سریال‌های اوجی بود و یا اوجی تهیه‌کننده سریال‌هایی می‌شد که فلورا سام کارگردان آن بود.

آخرین فعالیت مرحوم اوجی مجموعه تلویزیونی «مرضیه» بود که با کارگردانی فلورا سام، محرم امسال از آنتن شبکه دو پخش شد.

به نقل از تسنیم اجرای مراسم تشییع پیکر زنده یاد اوجی، به عهده «پژمان بازغی» بازیگر سریال مرضیه بود.

بازغی در این مراسم گفت: «برای همه ما ضایعه دردناکی بود و امروز همه از اخلاق و رفتار نیک او یاد می‌کنند. مجید اوجی همیشه به عنوان تهیه‌کننده حامی عوامل بود».

مجید اوجی در سال ۱۳۶۳ با فلورا سام، بازیگر ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دختری به نام فریال است. سفر سبز، توطئه فامیلی، باغ سرهنگ، همسایه‌ها، به سوی افتخار، نشانی، تا رهایی، ما فرشته نیستیم، تعطیلات رؤیایی و مرضیه از جمله سریال‌هایی است که اوجی تهیه کنندگی آنها را بر عهده داشته‌است. مجید اوجی در ۱۷ آبان ۱۳۹۸ به دلیل سکته قلبی ناشی از سرطان درگذشت.

پایان پیام

کد خبر : 142422 ساعت خبر : 12:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=142422
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات