نشست خبری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود

نشست خبری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از برگزاری نشست خبری این رویداد فرهنگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی روابط عمومی موسسه خانه کتاب به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران نوشت: مرتضی بریری:« نشست خبری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ساعت ۱۰ روز یکشنبه(۱۹ آبان ماه) با حضور دبیر هفته کتاب و اصحاب رسانه در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار می‌شود.»

وی ادامه داد: در این نشست خبری رویکردها و برنامه‌های این دوره از هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران تشریح خواهد شد.

بیست و هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

درباره موسسه خانه کتاب

«خانه کتاب» موسسه‌ای غیرانتفاعی و غیر دولتی است که با هدف ارایه اطلاعات در زمینه کتاب‌های منتشر شده در ایران از سال ۱۳۷۲ آغاز به کار کرده است و پایگاه اینترنتی آن به منظور در دسترس قرار دادن اطلاعات کتاب‌ها درسال ۱۳۷۷ تأسیس شده است. مشخصات کتاب‌شناختی تمام کتاب‌هایی که در کشور منتشر می‌شود، به انضمام معرفی کوتاه، تصویر روی جلد و نیز تصویر صفحات نخستین هر کتاب (تا قبل از متن اصلی)، دو روز پس از اخذ مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این پایگاه ثبت می‌گردد. این موسسه همواره کوشیده است برای ارائه خدمات و فعالیت‌های خود از جدیدترین فناوری‌ها و سریع‌ترین شیوه‌ ها بهره گیرد.

پایان پیام

کد خبر : 142302 ساعت خبر : 9:46 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=142302
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات