پنجمین دوره جشنواره بلوط به تعویق افتاد

پنجمین دوره جشنواره بلوط به تعویق افتاد

به گزارش پایگاه خبری گلونی پنجمین دوره جشنواره دانشجویی بلوط به علت حواشی اخیر و اعتراضات گرانی بنزین به تعویق افتاد.

بنا به اطلاع برگزارکنندگان این جشنواره تاریخ افتتاحیه به روز ۱۰ آذر و اختتامیه به دوازدهم آذرماه موکول شد.

گفتنی است غرفه‌های حاضر در جشنواره دانشجویی بلوط از تاریخ ۹ آذر تا دوازهم فعال و پذیرای مهمانان خود هستند.

این جشنواره در سالن چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

پوستر پنجمین جشنواره بلوط
پوستر پنجمین جشنواره بلوط

سید وحید موحدی ،دبیر جشنواره فرهنگی بلوط گفت: پنجمین جشنواره فرهنگی هنری بلوط با محوریت تقدیر از کارآفرینان برتر ملی آذر ماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، جشنواره امسال در دو بخش تجلیل از سازمانها، شرکت‌ها و افراد مسئولیت پذیر در مناطق سیل زده کشور به عنوان همایش افتتاحیه و تقدیر از کارآفرینان برتر ملی به عنوان همایش اختتامیه برگزار می شود.

سید وحید موحدی افزود: جشنواره با افتتاح بخش نمایشگاهی که شامل بخش‌های لباس و غذای محلی، صنایع دستی و گردشگری، مشاهیر و… است، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و در آیین افتتاحیه از افراد، سازمان‌ها و شرکت‌های مسئولیت پذیر در مناطق سیل زده کشور تجلیل خواهد شد و در ادامه پس از پنج روز برگزاری نمایشگاه فرهنگی، همایش اختتامیه با حضور شخصیت‌های برجسته ملی در حوزه‌های مختلف، همراه با اجرای موسیقی سنتی زنده و برنامه‌های جذاب و متنوع دیگر به کار خود پایان خواهد داد.

وی افزود: جشنواره با افتتاح بخش نمایشگاهی که شامل بخش‌های لباس و غذای محلی، صنایع دستی و گردشگری، مشاهیر و… است، فعالیت خود را آغاز می‌کند و در آیین افتتاحیه از افراد، سازمان‌ها و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر در مناطق سیل زده کشور تجلیل می‌شود.

در ادامه پس از چند روز برگزاری نمایشگاه فرهنگی، همایش اختتامیه با حضور شخصیت‌های برجسته ملی در حوزه‌های مختلف، همراه با اجرای موسیقی سنتی زنده و برنامه‌های جذاب و متنوع دیگر به کار خود پایان می‌دهد.

پایان

کد خبر : 142870 ساعت خبر : 4:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=142870
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات