از آن بالا تاکسی می‌آید؛ ایرتاکسی‌ها در آسمان ایران به پرواز درمی‌آیند

از آن بالا تاکسی می‌آید؛ ایرتاکسی‌ها در آسما ایران به پرواز درمی‌آیند

سازمان هواپیمایی: «متقاضیان می‌توانند برای احداث ایرتاکسی‌ها شرایط اختصاصی آن را فراهم کنند تا به آن‌ها مجوز بدهیم که تاکنون برای برخی موافقت اصولی صادر شده و می‌توانند از جت‌های اختصاصی تا هواپیماهای ۱۰-۱۵ نفره بهره‌ ببرند.»

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: هواپیماهای اختصاصی که موضوع جدیدی نیست و قبل‌تر هم وجود داشت است.

با رسانه‌ای شدن این موضوع احتمالاً علاقه‌مندان به داشتن جت‌های اختصاصی می‌توانند با خیالی آسوده از وسایل نقلیه خود رونمایی کنند و تازه مدعی باشند در این شرایط ترافیک به مردم لطف کرده‌اند که هوایی تصمیم به عبور و مرور گرفته‌اند.

 اما موضوع جذاب‌تر، ایرتاکسی‌ یا همان تاکسی هوایی است.

حالا که از زمین و خیابان‌ها ناامید شده‌ایم و دیگر جای سوزن انداختن در بعضی از مسیرها نیست، دست‌ به دامان آسمان شدیم تا شاید کارمان زودتر راه بیفتد.

 با گران شدن بنزین شاید ایده ایرتاکسی‌ها خیلی هم بد نباشد چون احتمالاً قیمت تاکسی‌های زمینی با احتساب ماندن در ترافیک و سوزاندن کلی بنزین با مدل هوایی‌اش خیلی هم فرق نکند و استفاده از ایرتاکسی‌ها به صرفه باشد.

از آن بالا تاکسی می‌آید

 فقط یکی، دو تا مشکل کوچک وجود دارد. یکی محل فرود آمدن این تاکسی‌ها است.

مثلاً از بازار میوه با کلی خرید بیرون آمده‌ایم و دنبال تاکسی می‌گردیم که یک‌هو از بالای سرمان صدایی می‌شنویم. سربلند می‌کنیم و می‌بینیم خلبان ایرتاکسی تاکمر بیرون آمده و داد می‌زند دربست می‌ری؟ بپر بالا.

مرحله بعدی، فرود در مقصد است. کجا باید فرود بیاییم وسط این همه ترافیک و خانه؟ البته آن هم راه دارد. می‌توانیم روی پشت بام منزل‌مان فرود بیاییم و به راحتی و بدون ماندن در ترافیک به مقصد برسیم.

اما اگر خدای نکرده وسط راه دچار نقص فنی شد چه باید کرد؟

 به نظرم  از این به بعد موقع گذشتن از خیابان علاوه بر نگاه به چپ و راست باید بالای سرمان راهم ببینم و اگر خطری نبود بگذریم.

در هرصورت فعلاً باید دید چه کسانی توانایی خرید این ایرتاکسی‌ها را دارند و اصلاً چندتا تاکسی هوایی در آسمان ایران دورخواهد زد؟

پایان پیام

کد خبر : 143608 ساعت خبر : 5:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=143608
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات