بوی بد تهران راز عجیب و غریبی که شاید به فرصتی جذاب تبدیل شود

بوی بد تهران راز عجیب و غریبی که شاید به فرصتی جذاب تبدیل شود

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: بوی بد تهران کم‌کم به یک راز عجیب و غریب تبدیل شده است.

شایعات زیادی درمورد این قضیه گفته می‌شود و مسئولین هم با تمام تلاش شبانه‌روزی که انجام داده‌اند فعلاً فقط از مردم خواسته‌اند به شایعات گوش ندهند و به بو محل نگذارند خودش از رو می‌رود.

بعضی از مسئولین فرضیه‌های مختلفی ارائه می‌دهند. یکی باد جنوب را مقصر می‌داند و آن یکی نظریه را رد می‌کند.

گاز محبوس شده زیر زمین تهران که با آلودگی هوا قاطی شده و این بو را تشکیل می‌دهد هم یکی از فرضیه‌ها است و البته آخرین احتمال، هشدار طبیعت است؛ هشداری که طی دوسال دو بار تکرار شده و کسی به آن توجه نکرده است.

اوضاع تهران ما را یاد فیلم‌های تخیلی می‌اندازد.

مثلاً ممکن است بوی ناشناخته از موجودات فضایی باشد و بعد از هشدارهایی که با انتشار بوی بد به مردم دادند یک‌هو وارد شوند و در حالی‌که با یک چشم ورقلمبیده گنده که وسط سرشان است به تهرانی‌ها زل زده‌اند فرمان تسخیر زمین را صادر ‌کنند.

شاید هم موجودات ناشناخته‌ای که از فاضلاب تهران تغذیه می‌کنند زیر زمین در حال رشد باشند و سالی یک‌بار بخاطر فشار گازهای جمع شده در معده‌‌شان از خواب بیدار شوند و بعد از تخلیه دوباره بخوابند.

از این‌ها که بگذریم، احتمالاً بعد از گذشت مدتی این بوی بد، خود عاملی برای جذب گردشگران ماجراجو می‌شود.

مردم از سراسر جهان برای پیدا کردن منشأ این بو به تهران سفر خواهند کرد.

شاید این تهدید به فرصتی خوب تبدیل شود و به گردشگری کمک کند و یک‌هو دیدید وسط این گردشگران یکی هم منشأ بوی بد تهران را کشف کرد.

اینطوری مسئولین عزیز با یک تیر کلی نشان می‌زنند. گردشگران زیادی جذب تهران می‌شوند، مردم تهران با ورود گردشگران مشغول می‌شوند و اینقدر به مسئولین گیر نمی‌دهند و سرآخر هم منشأبو نه‌‌تنها بدون صرف هزینه بلکه با جذب سرمایه، پیدا می‌شود.

از این بهتر هم مگر داریم؟

پایان پیام

کد خبر : 144409 ساعت خبر : 12:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=144409
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات