خرم آباد در پاییز دیدنی‌تر هم می‌شود؛ اگر باور ندارید این مطلب را بخوانید و عکس‌ها را ببینید

خرم آباد در پاییز دیدنی‌تر هم می‌شود؛ اگر باور ندارید این مطلب را بخوانید و عکس‌ها را ببینید

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: یکی از ویژگی‌هایی که همیشه در مورد خرم‌آباد، مرکز استان لرستان گفته می‌شود چهار فصل بودن آن است.

اگرچه این ویژگی با گذشت سال‌ها و به طور کلی گرم‌تر شدن کره زمین و البته از بین رفتن پوشش‌های گیاهی کمرنگ‌‌تر شده است ولی هنوز هم وقتی حرف طبیعت بکر و زیبا می‌شود، لرستان یکی از نام‌هایی است که بین دهان‌ها می‌چرخد و همین طبیعت زیبا خیلی‌ها را به سفر به لرستان ترغیب کرده است.

خرم آباد در پاییز و پاییز خرم آباد

با وجود تبلیغات بسیار اندکی که برای گردشگری و جذب توریست در این استان می‌شود. گردشگر خوش ذوق، به هر شکل، خودش جای مورد علاقه‌اش را پیدا می‌کند.

اما یکی از فصل‌های زیبای شهر خرم‌ آباد پاییز است، قبول دارم پاییز را در قاب هر شهری که بگذاری زیبایش می‌کند اما اگر چنارهای سر به فلک کشیده و پاییز زده‌ی خرم‌آباد را ببینید حتماً با من هم عقیده خواهید شد که یکی از زیباترین فصل‌های خرم‌آباد، پاییز است.

در خرم‌آباد هوا واقعا پاییزی است، یعنی همان خنکی دل‌انگیزی که جان و روح را تازه می‌کند در هوا هست، باران سوزنی روی درخت‌های عریان می‌بارد و خیابان را برای قدم زدنی دلچسب مهیا می‌کند.

طبیعت اطراف شهر در فصل پاییز زیبایی مختص خودش را دارد که چشم‌نواز است و هر بیننده‌ای را به تحسین وا‌می‌دارد.

شکوه فلک‌الافلاک در شب‌های پاییزی، نمای شهر را چندین برابر زیبا کرده است.

وجود پارک‌ها و دریاچه‌های کوچک در داخل شهر و جایی که در دسترس عموم است، خرم‌آباد را به جایی برای سر کردن شب‌های دراز پاییز تبدیل کرده است.

اگر دل‌تان‌ می‌خواهد پاییز را به معنای واقعی‌اش ببینید و از آن لذت ببرید تا وقت هست به این شهر سفر کنید.

پایان پیام

کد خبر : 144903 ساعت خبر : 2:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=144903
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات