گلونی

در حلقه رندان با حضور یوسفعلی میرشکاک در ایستگاه صد و پنجاه و هشتم

در حلقه رندان با یوسفعلی میرشکاک در ایستگاه صد و پنجاه و هشتم

در حلقه رندان با یوسفعلی میرشکاک در ایستگاه صد و پنجاه و هشتم

در حلقه رندان با حضور یوسفعلی میرشکاک در ایستگاه صد و پنجاه و هشتم

به گزارش پایگاه خبری گلونی صد و پنجاه و هشتمین جلسه از این شب شعر طنز ساعت ۱۶ روز یکشنبه (۲۴ آذرماه) توسط موسسه سپهر سوره هنر و دفتر طنز حوزه هنری در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در حلقه رندان با حضور یوسفعلی میرشکاک

بنا بر اعلام، در این نوبت از «در حلقه رندان» یوسفعلی میرشکاک، شاعر و نویسنده حضور دارد و اسماعیل امینی، صابر قدیمی، امید مهدی‌نژاد، عباس احمدی، روح‌الله احمدی، رضا احسان‌پور، علیرضا لبش، سعید طلایی، امیر موسوی، عبدالله مقدمی، مهدی استاداحمد، نسیم عرب‌امیری، مهران حسینی، امین تویسرکانی و استاد بانی به شعرخوانی می‌پردازند.

همچنین بیان نکته‌ای آموزشی درباره ادبیات طنز توسط اکبر کتابدار و اجرای قطعات موسیقی توسط مهدی فرج‌اللهی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

ورود به این مراسم برای عموم علاقه‌مندان و دانشجویان آزاد است.

شب شعر طنز «در حلقه رندان» از محافل ثابت حوزه هنری است که آخرین یکشنبه‌های هر ماه برگزار می‌شود.

در حلقهٔ زندان یک مراسم شب‌های شعر طنز در ایران است. ابوالفضل زرویی که نخستین مدیر دفتر طنز حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی بود برگزاری این مراسم را آغاز کرد. نخستین تجربهٔ این شب شعر در مردادماه سال ۱۳۸۰ بود و پس از آن هرسال، یک شنبهٔ آخر هر ماه، بطور متوالی در تالار اندیشه حوزه هنری در تهران برگزار می‌گردد.

در ماه‌های محرم و صفر، این شب شعر با عنوان رندان تشنه‌لب از سال ۱۳۸۲ به صورت متوالی هر ساله در حوزه هنری برگزار می‌شود.

همچنین مجموعهٔ اشعار قرائت شده در این مجموعه‌های شب شعر، در قالب کتابی هم اسم این سلسه شب‌های شعر، نخستین بار در سال ۱۳۸۴ توسط انتشارات سوره مهر (وابسته به حوزه هنری)، به چاپ رسیده‌است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل