گلونی

ویژه برنامه ایرانسل برای شب یلدا با اجرای احسان کرمی

ویژه برنامه ایرانسل برای شب یلدا با اجرای احسان کرمی

ویژه برنامه ایرانسل برای شب یلدا با اجرای احسان کرمی

ویژه برنامه ایرانسل برای شب یلدا با اجرای احسان کرمی

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، «برنامه ویژه یلدای ۹۸» که از طریق بخش IGTV حساب رسمی ایرانسل در شبکه اجتماعی اینستاگرام ارائه می‌شود و نیز «بسته‌ مکالمه ویژه یلدا»، از جمله برنامه‌های ایرانسل است که علاوه بر «بسته ویژه سه گیگابایتی اینترنت همراه» و «۴۰ گیگابایت به ۴۰ نفر در هر ساعت از طریق اپلیکیشن ایرانسل من»، در دسترس مشترکان قرار گرفته است.

ایرانسل پیش از این اعلام کرده بود، بسته ویژه یلدا از تاریخ 24 آذر 1398 قابل فعال‌سازی است و امکان استفاده از آن، تا پایان روز 30 آذر فراهم شده است.

برای فعال‌سازی این بسته، ایرانسلی‌ها می‌توانند کد دستوری #۵* را شماره‌گیری و یا به بخش «پیشنهادها» در اپلیکیشن «ایرانسل من» مراجعه کنند.

ویژه برنامه ایرانسل برای شب یلدا با اجرای احسان کرمی

علاوه بر این، مشترکان ایرانسل که اپلیکیشن «ایرانسل من» را دانلود و نصب کرده باشند، می‌توانند از طریق بخش «تکان شگفت‌انگیز» در این اپلیکیشن، در فاصله ساعت 00:00 بامداد 30 آذر ماه تا ساعت 23:59 همین روز، هر ساعت یک بار، شانس خود را برای دریافت 40 گیگابایت اینترنت رایگان امتحان کنند. این اعتبار هدیه یک روزه، در هر ساعت به 40 نفر از مشترکان اختصاص داده می‌شود.

حالا، امروز، ۳۰ آذر ماه، همزمان با شب یلدای ۹۸، مشترکان ایرانسل از ساعت هفت شب 30 آذر تا ساعت هفت صبح اول دی ماه، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #4*98* بسته مکالمه یک‌ساعته رایگان برای گفت‌وگو با مشترکان ایرانسلی را دریافت کنند.

علاوه بر این، به مناسبت شب یلدا، برنامه «یلدا با ایرانسل» با اجرای احسان کرمی و با حضور چهره‌هایی مانند محمد بحراني، مهران غفوريان، علي اوجي، امید نعمتی، امیر کربلایی‌زاده و… با ترکیبی از طنز، موسیقی، ادبیات، فرهنگ و هنر تهیه شده است که در روزهای 29 و 30 آذر در چند اپيزود با فواصل زماني، از حساب رسمی ايرانسل در شبکه ‌اجتماعی اینستاگرام پخش می‌شود. هدف از اين برنامه، فرهنگ‌سازی استفاده از تلفن همراه و شبكه‌‎های اجتماعی، به عنوان ابزاری براي نزديک‌تر كردن افراد خانواده در شب يلدا است. در اين برنامه، بازی‌های متنوعی به همراه جوايز مختلف براي followerهای ايرانسل در اینستاگرام نيز طراحي شده است.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل