گلونی

پردیس فرهنگی هنری مهرسان برای طراحی نمای خود فراخوان داد

پردیس فرهنگی هنری مهرسان

پردیس فرهنگی هنری مهرسان

پردیس فرهنگی هنری مهرسان برای طراحی نمای خود فراخوان داد

موسسه فرهنگی هنری مهرسان در نظر دارد با همراهی معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، انجمن مفاخر معماری ایران و گروه معماری رافع با بهره مندی از ظرفیت جامعه حرفه‌ای هنر و معماری، مسابقه طراحی پوسته بیرونی نمای این پردیس را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی بر اساس این فراخوان از طراحان، معماران، کارشناسان، دانشجویان و علاقمندان دعوت می‌شود تا طرح پیشنهادی خود را براساس مواردی مشخص ارائه کنند.

شاخصه‌های ارزیابی آثاری که برای بازطراحی نمای پردیس فرهنگی هنری مهرسان ارسال می‌شود، خلاقیت و نوآوری در طرح پیشنهادی، توجه به اصول فنی و اجرایی و اقتصادی، در نظر داشتن پایداری و استواری سازه نما و توجه به محیط پیرامون، بافت شهری و شرایط اقلیمی است.

همچنین ارتباط طرح با اهداف فرهنگی و هنری پردیس مهرسان و حفظ هویت مجموعه، توجه به پرسپکتیو و نورپردازی شب و بهره برداری از فناوری جدید نورپردازی سه بعدی، توجه به قابلیت اتصال نمای جدید به سازه موجود و در نظر داشتن دید ناظر و منظر محوطه ورودی نیز از شاخصه‌های ارزیابی آثار خواهد بود.

آخرین مهلت ارسال آثار پنجشنبه 24 بهمن ماه است، بررسی، ارزیابی و انتخاب آثار برگزیده از 2 تا 5 اسفند برگزار و نتایج نیز 10 اسفند اعلام می‌شود.

دبیری این فراخوان را فرنوش نکوئی برعهده دارد، حسین رفیعیان، امیر عبدالحسینی و علیرضا قهاری هیات انتخاب آثار هستند و داوری آثار منتخب نیز با چهره‌هایی چون ابراهیم حقیقی، حسین رفیعیان، امیر عبدالحسینی، علیرضا قهاری و مجتبی موسوی است.

به طرح برگزیده دیپلم افتخار به همراه مبلغ 150 میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می‌گیرد و به 5 طرح منتخب نیز لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

پردیس مهرسان به آثاری که توسط هیات انتخاب مورد نظر قرار گیرد، گواهی شرکت با تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اهدا می‌کند.

روند طراحی و معرفی ایده طراحی، معرفی مواد و مصالح به کار رفته در طرح، پرسپکتیو نورپردازی شب، پرسپکتیو روز، جزئیات نحوه اتصال پوسته جدید به سازه موجود نما، پرسپکتیو دید انسانی نما، در قالب فایل DWG ترسیم فنی نما و روش‌های پیشنهادی اجرای طرح از مدارک مورد نظر برای ارائه در فراخوان است.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با مراجعه حضوری به دبیرخانه (ابتدای خیابان کارگر شمالی، بالاتر از خیابان فرصت) و تحویل فایل بر روی لوح فشرده به همراه مشخصات صاحب اثر از جمله شماره تماس و ایمیل یا از طریق ارسال فایل و موارد درخواستی از طریق این ایمیل ارائه کنند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل