باز آمدم محسن چاوشی را دانلود کنید؛ تعویق آلبوم بی نام برای چهارمین بار

باز آمدم محسن چاوشی را دانلود کنید؛ تعویق آلبوم بی نام برای چهارمین بار

پایگاه خبری گلونی میثم کریمی: آلبوم بی نام محسن چاوشی برای چهارمین بار به تعویق افتاد تا برای اولین‌بار صدای اعتراض هواداران محسن چاوشی نیز در فضای مجازی به گوش برسد.

در شرایطی که یک روز به تاریخ انتشاری که از سوی پخش‌کننده‌ آلبوم بی‌نام مانده بود، هادی حسینی تهیه‌کننده این آلبوم مطلبی را منتشر کرد.

باز آمدم محسن چاوشی را از اینجا دانلود کنید

او درباره علت تعویق این آلبوم نوشت:

ضمن عذرخواهی از تمام هواداران،‌تنها دلیل تاخیر آلبوم، ارتقای سطح کیفی اثر بوده و همانطور که واقف هستید جناب آقای چاوشی روی کیفیت آثارشان با دقت و وسواس خاصی کار می‌کنند و این آلبوم نیز به دلیل اینکه مدت زیادی از آماده شدن آن سپری شده بود از نگاه شخص محسن چاوشی نیاز به کمی اصلاح و تغییر داشت.

هادی حسینی در ادامه نوشت: ایشان پس از پخش تیزر تصمیم گرفتند تا برخی از تنظیم‌ها را عوض کنند که بالطبع این پروسه کمی زمان‌بر شد.

در حال حاضر مستر کار آماده شده و برای ارئه به شرکت پخش آماده است.قطعا آلبوم در اولین فرصت ممکن در هفته‌ آینده منتشر خواهد شد.

ضمنا جهت اثبات حسن نیت، با هماهنگی جناب چاوشی ورژن‌های قدیمی نیز در فرصتی مناسب پس از انتشار آلبوم در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت تا همه عزیزان در جریان امور و ارزش این تاخیر باشند.

درپایان باز هم از تمامی شما هوادان صبور بابت این تاخیر عذرخواهی می‌کنم.

اما به نظر می‌رسد این‌ صحبت‌ها بهانه‌هایی است که از طرف شرکت پخش کننده برای هواداران و علاقه‌مندان به محسن چاوشی آورده می‌شود، چرا که به نظر نمی‌رسد دلیل تعویق آلبوم، تنظیم مجدد بعضی از آهنگ‌های آلبوم باشد.

در روزهای اخیر که بازار موسیقی روزهای راکدی را پشت سر می‌گذاشت، آلبوم بی‌نام به صدر پرفروش‌ترین آلبوم‌های سایت بیپ‌تونز رسید، اما در حال حاضر با این تعویق‌های پی‌درپی حتا بعضی از هوادارن درخواست بازگشت پول خود را مطرح کرده‌اند که بقیه هواران آن‌ها را به صبر دعوت کرده‌اند.

باید صبر کنیم و ببینیم که بالاخره این آلبوم که از همان روز اول با حاشیه‌های مختلف همراه بود چه زمانی به بازار عرضه می‌شود.

برای دانلود آلبوم بی‌نام کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 145012 ساعت خبر : 2:06 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=145012
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات