بزرگ می‌شویم آلودگی هوا یادمان می‌رود

بزرگ می‌شویم آلودگی هوا یادمان می‌رود

پایگاه خبری گلونی رضا ساکی: امروز در آلودگی هوا خواستم درباره آلودگی هوا طنز بنویسم که دیدم هرچه بلد بودم قبلا نوشته‌ام و مردم هم به آلودگی هوا عادت کرده‌اند و مشغول خرید شب یلدا هستند.

بعد خواستم درباره مردمی بنویسم که پول کافی برای خرید شب یلدا ندارند که دیدم این هم چیز تازه‌ای نیست و البته بی‌پولی مردم خنده ندارد و به سیاه‌نمایی هم متهم می‌شوم.

بعد خواستم بنویسم تیم ملی سرمربی ندارد که دیدم استقلال هم سرمربی ندارد و دیدم روی تابلو خیابان ناصر حجازی رنگ سیاه پاشیده‌اند و دارند از برنامه عادل‌ فردوسی‌پور درباره ال‌کلاسیکو حرف می‌زنند. پس چیزی درباره فوتبال ننوشتم.

بعد خواستم درباره کاهش نگران‌کننده مراجعه مردم به مراکز درمانی بنویسم که دیدم خودم هم مدت‌هاست به مراکز درمانی  مراجعه نکرده‌ام و الان هم دارم سرماخوردگی را به روش سنتی درمان می‌کنم.

بعد خواستم درباره انواع قرص در کیک‌ها بنویسم که دیدم وجود هرگونه قرص خطرناک را تکذیب کرده‌اند و اتفاقا گفته‌اند در برخی کیک‌ها قرص معده بوده است و آن‌ها که خورده‌اند راضی بوده‌اند.

آخر سر هم خواستم به قیمت ۸۳ میلیون تومانی سمند اشاره کنم اما گفتم حالا که سمند ارزان شده چرا کام ملت را تلخ کنم؟ بگذار امروز با سمند ۸۲ میلیون تومانی شاد باشند.

خلاصه که امروز چیزی از اخبار کاسب نیستم.

فقط بدانید که باد و باران در راه است و فردا در برخی شهرهای بزرگ باران می‌بارد و هر چه آلودگی هست می‌شوید و می‌برد؛ البته برخی آلودگی‌ها. (به خدا منظورم این است که مثلا زباله‌های زمین را از بین نمی‌برد و فقط گازهای سمی را از بین می‌برد.)

پس صبور باشید و در دام رسانه‌هایی که می‌خواهند آلودگی هوا را بزرگ جلوه دهند نیفتید.

چیزی نیست که. این همه آلودگی هوا را پشت سر گذاشته‌ایم، این یکی را هم بزرگ می‌شویم یادمان می‌رود.باقی بقای‌تان

پایان پیام

کد خبر : 144937 ساعت خبر : 4:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=144937
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات