بسته اینترنت شب یلدا توسط ایرانسل ویژه ایرانسلی‌ها ارائه شد

بسته اینترنت شب یلدا توسط ایرانسل ویژه ایرانسلی‌ها ارائه شد

ایرانسل با هدف تسهیل در ارتباط مشترکان ایرانسلی در شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال، بسته ویژه اینترنت با قیمت مقرون به صرفه ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این بسته ویژه، با حجم سه گیگابایت و با قیمت ۹ هزار تومان ارائه شده است تا به این ترتیب، امکان ارتباط ایرانسلی‌ها در شب یلدا تسهیل شود.

بسته اینترنت شب یلدا

بسته ویژه یلدا از تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۸ قابل فعال‌سازی است و امکان استفاده از آن، تا پایان روز ۳۰ آذر فراهم است.

برای فعال‌سازی این بسته، ایرانسلی‌ها می‌توانند کد دستوری #۵* را شماره‌گیری و یا به بخش «پیشنهادها» در اپلیکیشن «ایرانسل من» مراجعه کنند.

علاوه بر این، مشترکان ایرانسل که اپلیکیشن «ایرانسل من» را دانلود و نصب کرده باشند، می‌توانند از طریق بخش «تکان شگفت‌انگیز» در این اپلیکیشن، در فاصله ساعت ۰۰:۰۰ بامداد ۳۰ آذر ماه تا ساعت ۲۳:۵۹ همین روز، هر ساعت یک بار، شانس خود را برای دریافت ۴۰ گیگابایت اینترنت رایگان امتحان کنند.

این اعتبار هدیه یک روزه، هر ساعت به ۴۰ نفر از مشترکان اختصاص داده می‌شود.

ایرانسل (به انگلیسی: Irancell) یک شرکت خدمات ارتباطاتی که در سال ۱۳۸۴ با سرمایه‌گذاری مشترک گروه ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی (۴۹٪) و شرکت گسترش الکترونیک ایران (۵۱٪) راه‌اندازی شد.

ایرانسل در سال مالی ۱۳۹۲ با درآمدی بالغ بر ۴٬۹ هزار میلیارد تومان، در رتبه ۳۲ از فهرست بزرگترین شرکت‌های ایران قرار گرفت.

در ششم آذر ماه ۱۳۸۴، مجوز اپراتوری دوم تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به شرکت ایرانسل اعطا شد. واگذاری و توزیع سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری شرکت ایرانسل در چهار شهر تهران، تبریز و مشهد و ساری از روز شنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۶ آغاز شد.

سهام ایرانسل از بدو تأسیس در اختیار شرکت گسترش الکترونیک ایران (۵۱٪) گروه ام‌تی‌ان (۴۹٪) بوده‌است.

در ابتدا قرار بود ام‌تی‌ان صاحب ۷۰٪ از سهام شرکت باشد، اما با مخالفت مجلس شورای اسلامی سهم آن به کمتر از نصف یعنی ۴۹٪ کاهش یافت.

پایان پیام

کد خبر : 144944 ساعت خبر : 5:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=144944
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات