بلیت مترو و اتوبوس برای امروز در تهران نیم‌بها شد؛ در اتاق فکر مسئولین چه می‌گذرد؟

بلیت مترو و اتوبوس برای امروز در تهران نیم‌بها شد؛ در اتاق فکر مسئولین چه می‌گذرد؟

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: امروز بلیت مترو و اتوبوس نیم‌‌بها است. در اتاق فکر مسئولین عزیز ما چه می‌گذرد که برای حل مشکل آلودگی هوا به نتیجه نیم‌بها کردن بلیت مترو و اتوبوس می‌رسند؟

اصلاً دنبال راه‌حل هستند یا همین که این اتاق فکر یک خروجی داشته باشد کافی است و بعد در حالی که پرونده‌ها را می‌بندند و دست هم را می‌فشارند با خیالی آسوده می‌گویند «این جلسه هم با موفقیت و ارائه راهکار مناسب جهت جلوگیری از آلودگی هوا انجام شد.»

بعد هم هر کدام سوار خودروی دولتی تک‌سرنشین می‌شوند و به محل کارشان می‌روند.

واقعاً مشکل آلودگی هوا در قیمت گران بلیت مترو است؟

یعنی حمل و نقل عمومی ما مشکلی جز این ندارد؟ مثلاً فرسوده بودن ناوگان، تعداد کم آنها و ظرفیت محدودی که با فشارحداکثری به نامحدود تغییر پیدا کرده است.

احتمالاً مسئولین زحمت‌کش، دیده‌اند بیش از این مقدار نمی‌توانند بودجه صرف هوای پاک کنند و در اندازه همین نیم‌بها کردن امروز بودجه دارند.

آلودگی هوا هم که بالای شهر تهران و روی آسمان حسابی جاخوش کرده و لم‌داده لبخندی می‌زند و می‌گوید «با این شرایط حالاحالاها مهمون شما هستم.»

این راهکارها اگر هم به افزایش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی منجر شود مقطعی است و عملاً هیچ فایده‌ای برای حل مشکل آلودگی هوا ندارد.

البته ما می‌دانیم که شما مسئولین عزیز خیلی بیشتر از ما می‌دانید، ولی نمیدانیم چرا از دانش‌تان استفاده درست نمی‌کنید و راهکار بهتری ارائه نمی‌دهید.

باورکنید این آلودگی هوا برای شما و خانواده محترم‌تان که حتماً همگی در ایران هستند و از همین وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند و هر کدام جداگانه خودروی شخصی خارجی ندارند، مضر است.

از همان پنجره اتاق‌های‌تان به بیرون نگاهی بیندازید، این هوا با نیم‌بها کردن بلیت مترو و اتوبوس پاک می‌شود؟

پایان پیام

کد خبر : 144846 ساعت خبر : 9:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=144846
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات