سوخت جایگزین بنزین را یک تیم ایرانی کشف کرد؛ سوختی ارزان که همه را خوشحال می‌کند

دیگر نگران گرانی بنزین نباشید. ما در تحریریه گلونی کلی زور زدیم و چند پیشنهاد برایتان آماده کردیم. ما سوخت جایگزین بنزین را کشف کردیم.

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: یکی از خبرگزاری‌ها مطلبی کار کرده با تیتر «فریب آب‎سوز کردن خودروها را نخورید» و در شرح آن نوشته است: مدتی است که تبلیغاتی در زمینه آب‌سوز کردن خودروهای سواری صورت گرفته و سایتی در این زمینه برای ثبت‌نام ایجاد شده است.

در این سایت ادعا شده با خریداری و نصب تجیهزاتی به قیمت ۴.۵ میلیون تومان، می‌توان یک خودرو را آب‌سوز کرد و دیگر نیازی به استفاده از سوخت بنزین نیست.

سوخت جایگزین بنزین

در پایان مطلب برای دریافت پاسخ و توضیحات از مدعیان آب‌سوز کردن خودرو، تلاش کردند با آن‌ها تماس بگیرند اما در سایت مربوطه هیچگونه شماره تماس و حتا آدرسی برای برقراری ارتباط قید نشده بود.

در همین رابطه سیدرضا مفیدی، مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت نیز در گفت‌وگو با این خبرگزاری تاکید کرد که تاکنون هیچ مجوزی در خصوص پیش‌فروش تجهیزات خودروهای آب‌سوز صادر نشده است.

اما بالاخره باید قبول کرد که بنزین خیلی گران شده است و با این سطح از درآمد ما مردم یکی از راه‌حل‌ها تغییر سوخت خودرو است.

حالا آب نشد، دوغ، دوغ نشد, کوکا خنک, نوشابه نشد ماءالشعیر. نه نه ماءالشعیر نه. چون می‌روی ماءالشعیر بخری فروشنده خیال می‌کند خیلی بانمک است و شروع می‌کند به پرسیدن «قوطیش رو بدم؟ هلوش رو بدم؟ شیرش رو بدم؟» و نمی‌داند ما کار و زندگی داریم.

اما بالاخره چه چیزی را جایگزین بنزین کنیم که به صرفه باشد؟ قطعاً سوخت خودروها را باید به یک ماده ارزان و بی‌ارزش در ایران تغییر داد.

در زیر ما چند پیشنهاد داریم برای اینکه خودروها را چی‌سوز کنیم به جای بنزین سوز؟

۱- یکی از موادی که در ایران ارزان است آب هویج است. خودروها با استفاده از آب هویج دید بهتری نیز پیدا می‌کنند و می‌توانند در ظلمات شب هم لایی بکشند.

۲- شیرموز هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد. شیرش باعث دفع مشکلات آلودگی هوا می‌شود و موزش هم برای بالا بردن قوای موتور کارساز است. حسابی می‌کوبد و می‌تازد.

۳- راستی تا به حال فکر کردید که آزمایشگاه‌ها بعد از آنکه کارشان با نمونه‌های آزمایش تمام می‌شود با آن چه می‌کنند؟ اگر این هجم از نمونه‌ها به منبع سوخت کشور تزریق شود عالی است. مخصوصاً اگر طرف قبل از آزمایش حسابی از آن مرغوب‌ها زده باشد.

۴- حرف‌ها و وعده‌های مسئولان هم برای سوخت خودروها خوب است چون این روزها به بی‌ارزش‌ترین چیزها برای مردم تبدیل شده است. اما ممکن است خودرو را به ته دره هدایت کنند. همان‌طور که مملکت را هدایت کردند.

۵- خون. بله درست خواندید خون یکی از بی‌ارزش‌ترین مواد موجود در کشور ماست. چرایش را نمی‌گوییم شما هم چرایش را نپرسیید.

پایان پیام

کد خبر : 143601 ساعت خبر : 5:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=143601
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات