شیرینی شب یلدا گران نمی‌شود؛ میوه و آجیل چطور؟

شیرینی شب یلدا گران نمی‌شود؛ میوه و آجیل چطور؟

رییس اتحادیه قنادان گفت:«قیمت شیرینی برای شب یلدا هیچگونه افزایشی نخواهد داشت و براساس مصوبه تیرماه کمیسیون نظارت استان تهران است.برای واحدهای درجه ۱، قیمت هر کیلو شیرینی تر ۳۵ هزار تومان، شیرینی دانمارکی ۲۸ هزار تومان، شیرینی زبان ۲۸ هزار تومان، شیرینی پاپیونی ۲۸ هزار تومان و شیرینی کیک یزدی ۲۱ هزار تومان است. بدیهی است که قیمت شیرینی در سایر واحدها پایین‌تر از این نرخ‌ها است.»

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: ثابت ماندن قیمت‌ها در هر صنف و شغلی ما را خوشحال می‌کند اما وقتی این خوشحالی به دل‌مان می‌نشیند که موقع پرداخت پول شیرینی‌ها در بعضی از قنادی‌ها یک‌هو با افزایش قیمت مواجه نشویم.

متأسفانه بین خبر اعلام قیمت‌های ثابت و واقعیت، گاهی تفاوت زیادی است.

البته امیدواریم در این صنف، همه طبق قانون قیمت‌گذاری کنند و با بهانه‌هایی مثل«کیفیت مواد اولیه ما با اونا خیلی فرق می‌کنه» و «ما روی شیرینی‌هامون روکش طلا می‌زنیم» و «این مدل‌ها سوپر لاکچری هستن»، شاهد قیمت‌های عجیب و غریب نباشیم.

شیرینی شب یلدا گران نمی‌شود؛ میوه و آجیل چطور؟

البته این بین، بسیاری از قنادی‌های معتبر سایتی راه‌اندازی کرده‌اند که تمامی قیمت‌های شیرینی و کیک‌ها به‌روز در آن قرار داده‌ می‌شود.

شما می‌توانید به راحتی قیمت شیرینی‌های این قنادی‌ها را با قیمت مصوب بررسی و بعد اقدام به خرید کنید.

اگر همه قنادی‌ها قیمت‌های خود را دقیق روی سایت مشخص کنند، مردم هم می‌توانند به راحتی و با آگاهی از قیمت‌ها، خریدی شیرین و خوشمزه برای شب یلدا انجام بدهند.

امیدواریم از این دست خبرها در مورد میوه و آجیل شب یلدا هم بشنویم و نگران افزایش قیمت آنها نباشیم.

هرچند آجیل طوری گران است که بیشتر نیاز به خبر کاهش قیمت آن داریم تا ثبات؛ ولی همین که با دیدن اتیکت قیمت، دوباره دچار شوک نشویم خوشحال‌کننده است.

پایان پیام

کد خبر : 144849 ساعت خبر : 9:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=144849
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات